PILNE-wyjscia wlacznika swiatel Samara/Niva

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZe!!!1
Pilnie potrzebuje odpowiedzi na pytanie:
kotre styki-wyjscia z wlacznika swiatel w Samarze (w NIvie nie wiedziec czemu mam identyczny) sa odpowiedzialne za pozycyjne a ktore za mijania..
po prostu ktore sa zwierane..
chce wykorzystac wylacznik jako wlacznik do swiatel dalekosieznych i musze wiedziec ktore kiedy sa zwierane...
czyli interesuje mnie numerek/literke i kiedy jest zwarty z drugim numerkiem/literka..
z gory dzieki za szybka odpowiedz...
  
 
Najlepiej wez baterie i zarowke i sprawdz sam. Gorne styki sa do diody oswietlajacej wlacznik. Reszte mozna samemu latwo sprawdzic. Pamietaj, zeby dalekosiezne swiatla polaczyc poprzez przekaznik, bo inaczej w krotkim czasie spalisz wylacznik i mozesz spowodowac zwarcie.
  
 
Najprościej podłącz na przekaźniku uruchamianym przez światła pozycyjne. Jak przełączysz na mijania to dalej działają. Mam tak podpięte przeciwmgielne, oczywiście metodą prób i błędów...Jak nie zapomnę to sprawdze, które to styki i jutro napiszę.
  
 
AndrzejuS dokladnie tak zamierzam zrobic....
na razie 6 godzin roboty i 4 WESEMiki siedza na grillu, wiatraczek siedzi przed chlodnica i wszystkie kabelelki sa ladnie podciagniete do przekaznikow znajdujacych sie w komorze silnika...
wszyskto przepieknie na laczeniach dwuwarstwowo poizolowane...
jutro jako ze mam nauke to tylko dociagne zasilanie z aku przez dodatkowy bezpiecnzik do przekaznika wiatraka.. a w srode wieczorkiem zaatakuje przelaczniki w kabinie...
wiec jeszcze raz z gory dzieki za info o tym wlaczniku...
  
 
może napisz jaki wentylator siedzi przed chłodnicą i czy za chłodnicą też jest (oryginalny)
  
 
ha wiedzialem wiedzialem ze zapytacie...
zamontowalem dodatkowy bo przy wypadach w teren jezdzie w kolumnie.. jezdzie za pieszymi (czasmai obstaiwam pielgrzymki) czesto sie grzala no to dolozylem dodatkowy... stary niech sobie bedzie(na razie) nowy bedzie recznie przez przelacznik i wlacznik +diode wlaczany ze srodka..
podjechalem na szrot i powiedzialem waski wiatrak potrzebuje..
zaprowadzili mnie do jednej chlodnicy.. okazlo sie ze od klimy od BMW.. dopiero w domu sprawidzlem ze w dobra strone kreci, czyli wieje ZA siebie.. na 4 uchwyty 2 pasowaly jak lulal- lewy i gorny (akurat montaz gornego odpuscilem sobie jak bede zdejmowal chlodnice to przy okazji przewierce)..narazie trzyma sie na 3 na pajaku... dolny wymagal 5 cm blaszki+ srubki i wejscia wkretem w dziurke po oryginalnej oslonie, no a prawy zrobilem na kawalku specjalnie wygietej listwy aluminiowej+3 srubki..i sie trzyma.. wieje jak burza... jutro wieczorkeim bede sprawdzal efektywnosc...
  
 
Sprawdziłem przełącznik-światła podpięte do niebieskiego przewodu, na przełączniku nóżka oznaczona "X" (druga z prawej w górnym rzędzie - tam gdzie są cztery).