| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2007-02-03 11:17:20
Hmm... ciekawe , nie slyszlaem wiele pochlebnych opinii o tym paliwie i tych stacjach. |
Luka1979 Corolla E10 Wrocław | 2007-02-03 14:07:30 Dzięki za pomoc. Chyba zacznę od zmiany... stacji benzynowej A potem zabiorę się za świece. Chociaż do tej pory nie narzekałem na paliwo, a tankowałem tam wielokrotnie. Może miałem szczęście...
A jeśli świece śmierdzą kwasem to co to oznacza? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-02-03 18:30:59
Ze to mieszanka benzyny opalu i kwasu siarkowego.Od razu nic sie nie dzieje ale po kilku zbiornikach elektrody na swiecach sie spiekaja powierzchniowo takim nalotem i przy rozpedzaniu np na 3 biegu trzymajac gaz do dechy mamy dziure w gazie przy 3000 i 4500 obr. |
Luka1979 Corolla E10 Wrocław | 2007-02-03 22:40:32 To by się zgadzało.
Jeszcze raz dzięki za pomoc. Jak wymienię świece i zatankuję na porządnej stacji, to dam znać o efektach. Pozdrawiam. |
Luka1979 Corolla E10 Wrocław | 2007-02-05 13:46:35 Mam jeszcze jedno pytanie związane z tematem Jakie świece - Denso, czy NGK? A może jeszcze inne?
|
Luka1979 Corolla E10 Wrocław | 2007-02-11 21:48:45 Wymieniłem świece, zatankowałem BP Ultimate i nadal bez zmian. Sprawdziłem dzisiaj na trasie. Do 2000 obrotów nie czuć, ale powyżej, właściwie w całym zakresie pojawiają się szarpania. Najbardziej odczuwalne między 2000 a 3000, zwłaszcza przy ok. 2200 i 2800. Przy większym obciążeniu (np. pod stromą górę) czuć, że brakuje mocy. Na trójce z trzema osobami na pokładzie nie mogłem wyjść ponad 3000 obrotów. Poza tym słychać było, że silnik pracuje nierówno. Po przejechaniu ok. 30 km było jakby w porządku, przynajmniej objawy nie były odczuwalne.
Myślę, że to mogą być jeszcze przewody zapłonowe. Filtr paliwa był niedawno wymieniany, więc to raczej bez związku. Wybiorę się na diagnostykę silnika, może coś wyjdzie. Poradźcie co jeszcze robić. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-02-12 06:57:48 Zobacz czy na starych swiecach na porcelanie tej na ktora nachodzi fajka kabla wys. napiecia niema czarnej krechy,od gory do dolu.Mozesz sobie zmierzyc rezystancje kabli omomierzem powinno byc od 5-10 kOHM proporcjonalnie do dlugosci kabla.Jezeli ponaciagasz kabel a rezystancja wskakuje na MOHM to masz przerwe na kablach. |
Luka1979 Corolla E10 Wrocław | 2007-02-28 22:51:53 Witam ponownie. Silnik już sprawny Zrobiłem diagnostykę - okazało się, że kable zapłonowe były już w kiepskim stanie. Zostały wymienione i teraz wszystko gra. Dzięki za pomoc i do następnego, choć mam nadzieję, że nie w sprawie awarii...![]() |