Rdza na progu. Pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zauważyłem ostatnio że pojawiła się rdza na progu mojego kanciaka. Odpadł lakier i zrobil się ubytek wielkości gdzieś 2cm x 2cm. Pytanie co z tym zrobić bo nie chce żeby mi autko zgniło. Z postów które czytałem już wiem że napewno muszę zakupić papier ścierny i zdrapać rdze a potem co szpachla? Jak tak to jaka i jak to zrobić albo coś innego, proszę o konkretną porade tak krok po kroku bo jestem kopletnym laikiem z góry dzięki za pomoc.
  
 
Najpierw trzeba jak najdokładniej zdrapać rdzę (najlepiej papierem ściernym na wiertarce).
Możliwe, że pojawi się dziura w progu, bo zazwyczaj jak lakier odpada to już pod nim nic nie ma...

Jeśli jednak nie, to zamaluj oczyszczone miejsce Brunnoxem(do nabycia w marketach budowlanych [takie w małych czarnych pojemniczkach z pomarańczową etykietką, stoi zazwyczaj przy kasach])

Po dwukrotnym zamalowaniu Brunnoxem, jak wyschnie pomaluj to farbą antykorozyjną (np Unikor)

jesli jest nierówno to możesz wyrównac szpachlą, nie jest to jednak konieczne. Po wyschnięciu szpachlę szlifujesz do równego, ale jesli odsłonisz blachę, to muszisz koniecznie zamamlować farbą antykorozyjną!

Malujesz na kolor nadwozia, najlepiej miejscowo.

KONIEC
  
 
Witam

Po zimie zauważyłem że mam na progu przy błotniku ognisko rdzy, wyczytałem w tym temacie że:
Cytat:
Możliwe, że pojawi się dziura w progu, bo zazwyczaj jak lakier odpada to już pod nim nic nie ma...


I tak się własnie stało.
Jak i czym to potraktować??
Będe niezwykle wdzięczny za rady.
Pozdrawiam




[ wiadomość edytowana przez: BeeMWe dnia 2007-05-08 23:43:09 ]
  
 
A ten kawałek progu przy błotniku to jak wyglada u Ciebie? Jest częścia nośną, czy zewnętrzna pow. progu wystaje tylko dalej, zeby do niej przykręcic błotnik?