Diesel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, moze ktoś z was wie jakie silniki diesla były i są wkładane do 2104, na niemieckiej stronce do sprzedania jest niby 2104 z silnikiem 1300ccm ale diesel i to za 449 EUR. (pozostałe dane niby by się zgadzały ze to diesel) Czy jest to mozliwe??
Pozdrawiam
PRYMI
  
 
Poczekamy na MiłegoOn się zna chyba najlepiej na tych wszystkich modelach
Pzdr Grzesiek
p.s. moim zdaniem 1.3 diesel to do bani sprawa
wiem ze do nivek montowali diesle 1.9 z peugeota.
  
 
Jest jedna Łada w Suchej Beskidzkiej z firmy EVORENT która ma wsadzonego Diesla



trzebaby sie jakoś ich spytać - prezes ma chyba jakiś kontakt do nich
  
 
Miałem identyko kołpaki(widac na foto w profilu).Brzęczały jak cholera,wiec wywaliłem
sory za off topic,ale naprawde nie polecam czegos takiego
pzdr Grzesiek
  
 
Skoro został poruszony temat samochodów Łada z silnikami diesla chciałem zapytać czy ktoś ma jakieś informacje na temat Lady Samary z silnikiem 1,5 D (PSA). Jeszcze niedawno (dwa, trzy lata wstecz) takie samochody były w cenniku Lady Francja.
Jakie parametry posiadała taka samara, czy miała również inne modyfikacje i gdzie był "wkładamy" francuski silnik, na miejscu u francuskiegi importera czy w Rosji?

Pozdrawiam,
AREK
 
 
Diesel w Ładzie:

Lada Niva 21215 poj. 1.9 l 64 KM przy 4600 obr/min moment 118 przy 2200 obr/min st spre. 23.5 v-max 127 od 0-100 25 s. spalanie ok 8.5 l/100km

Lada Ziguli 21045 poj. 1.5 l 53 KM przy 4800 obr/min moment 96 przy 3000 obr/min spr. 23 v-max 125 od 0-100 23 s. spalanie 5.7 l/100km

Lada Niva II 2123 poj. 1.8 Turbo 81KM przy 4600 moment 143 przy 2500 sprę. 22 v-max 150 0-100 - 18 s. spalanie 9.8/100km

i to na tyle jeżeli chodzi o Diesla w Ładzie. Samemu można wsadzisć Diesla od Golfa jak ktoś ma mocne nerwy.

[ wiadomość edytowana przez: Bartek-Lodz dnia 2003-06-01 21:15:30 ]
  
 
Dzięki za zaspokojenie mojej ciekawości
pozdrawiam
PRYMI
PS
A co do tego silniczka od golfa moze to nie jest głupi pomysł.
Od golfa 1 bedzie pasował, bo taki posiadam co prawda przeznaczony był do busa ale moze ja go zaadaptuje do swoich potrzeb
  
 
A w jakim celu chcesz przełozyc ten silnik?
Nie będziesz się bał wyprzedzać gdzies na trasie z takim dieslem pod maską?
Pzdr Grzesiek
  
 
względy ekonomiczne, a pozatym ten silniczek 1,6D jest troszeczke mocniejszy od Ładowskiego.
W busie którego posiadamy orginalny silnik ma juz 750 tyś km, jak do tej pory tylko wał się ukręcił po 600 tyś

A coś mi się zdaje ze ten moj Ładowski to jest jeszcze na jakieś góra 40-50 tyś i do remontu.
Pozdrawiam
PRYMI
  
 
Sory, że tak późno się odezwałem, ale jakoś nie zauważyłem tego tematu, mimo że jest od pięciu dni. Bartek już mnie we większości wyręczył - dzięki Bartek. Co do 2104 się zgadza, co do 21215 chciałbym coś jeszcze dopowiedzieć. Bartek - masz rację, że montowano silnik 1,9 Peugeota. Dokładnie jest to wersja 21215-10. Z tym że w ramach 21215 była też jeszcze wersja 21215-50 z silnikiem łady własnej produkcji o pojemności 1,6. Tak więc w sumie to Niva miała dwie wersje dieslowskie, ale Bartek - tą jedną podałeś jak najbardziej prawidłowo.
Poza tym jak wyczytałem na "Russian Cars" silnik właśnie dieslowski (o pojemności 1, vaz planuje wstawić także do trzech modeli grupy Calina (seryjka rusza od przyszłego roku).
Przy okazji też jeśli potrzebujecie jakiś danych technicznych nie zawsze trzeba od razu zakładać wątek na forum, czasami wystarczy wejść na tam są wszystkie dane po rosyjsku. A jak ktoś nie zna to nawet domyśli się z kontekstu (tak jak np. ja). Pozdrówka.
  
 
Widziałem dzisiaj 2104 w dieslu, ale właściciel nie był zbyt rozmowny więc nic ciekawego się nie dowiedziałem

[ wiadomość edytowana przez: klaczyslaw dnia 2003-06-03 16:43:44 ]
  
 
Odnawiam troche watek, bo zastanawiam sie, czy nie lepiej zamontowac silnik diesla np od golfa 1.6d niz montowac instalacje gazowa Ma ktos jakies juz doswiadczenie w tej sprawie? Ile by taki silniczek spalal po miescie? Ile kosztuje zamiana? I czy ma ktos gdzies jakies namiary, gdzie tak owy silniczek mozna by znalezc (na allegro patrzylem - ok 1000zl+skrzynia biegow -> cos by jeszcze bylo do tego potrzebne? )
Pozdr
  
 
MikeB: Moim zdaniem daruj sobie! Taniej wyjdzie instalacja gazu.
Poza tym stare diesle wcale tak mało nie palą...
  
 
1.6d - spalanie jak gosc pisze 5l (chociaz pewnie to sr, ale i tak..)
Wiec...? Nie wiem, czy to nie az tak duzo;P - skoro moja samarka 10 po miescie
Pozdr

/Michal
  
 
A silniczek dobrze wyregulowany?
  
 
Moj? Podobno tak (przez goscia, ktory w rajdach bral udzial i takie silniki, to polykal na sniadanie - powiedzial, chcesz dynamike, czy ekonimike - wybralek ekonimike )
Ale i tak spalam 10 po miescie
  
 
Cytat:
2004-11-06 15:26:43, MikeB pisze:
Ale i tak spalam 10 po miescie



To raczej nie masz dobrze wyregulowanego tego silnika albo masz go po prostu walnięty, w pełni sprawna i wyregulowana samarka w mieście,przy normalnej jeździe, powinna palić 7,5-8,5l./100km benzyny, takie spalanie to tylko w zimie może występować


[ wiadomość edytowana przez: huey dnia 2004-11-06 17:49:17 ]
  
 
Wiesz...moze niezawsze jednak jezdze tak ekonomicznie - hihi Ale czesto sie staram, a i tak droga ze szkoly po miescie - ok 30min wychodzi mi te 100zl na tydz
Lepiej samemu sie wziasc, czy komus to zlecic?
Pozdr
  
 
Cytat:
2004-11-06 13:13:35, krycho pisze:
MikeB: Moim zdaniem daruj sobie! Taniej wyjdzie instalacja gazu. Poza tym stare diesle wcale tak mało nie palą...



hmmm... mój przy normalnej mieście (miasto/poza) spala jakieś 5,3l/100km (powaga!) przy ostrym deptaniu i tak nie przekroczy 6l... a zdażyło mi się też,żę po trasie przy delikatnej jeździe spalanie oscyluje w granicach 5l/100km...
ale to oczywiście zależy od stanu silnika
  
 
A czytalem,ze ktos mial podobne spalanie i myslalem,ze to norma Ale skoro tak mowicie, to chyba trzeba przeczyscic gaznik Chociaz narazie, nie ma jak bo kuruje sie
Ma ktos jakies porady co do regulacji?

Edit:
To moze ja mam sportowa jazde wybrana Bo wlasnie cos mnie dziwilo,ze gosc kompresorem nie dal rady mnie wziasc

Pozdr

[ wiadomość edytowana przez: MikeB dnia 2004-11-06 18:35:43 ]