Próba obejścia wadliwego przepływomierza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, mam pytanie posiadam accenta 1.3 z 2000r z fabrycznie wadliwym przepływomierzem (wskazuje za mało powietrza) ostatnio słyszałem że delikatnie go przekręcając w obudowie można zmienić jego wskazywane parametry. Czy ktoś próbował coś takiego zrobić i czy to pomogło. Mój przebieg na tym przepływomierzu to 75000 km. i na razie bez problemu. Czy komuś wysiadł całkiem taki przepływomierz i jakie miał objawy. Dzieki za wszelkie informacje.
  
 
Wątpię aby to pomogło. To trąci 'czarami" a nie technicznym podejściem. Twierdzę tak ponieważ wynika to z zasady działania przepływomierza.Ale spróbowac można.
Ja po prostu wymieniłem na nowy zakupiony w ASO (570zł).
Oprócz świecenia lampki CHECK w pracy silnika i w osiągach samochodu nic się nie zmieniło.
A tak na marginesie to mam już dość tego "złomu". Posiadam ACCENTA od nowości i kupując go myslałem, że będę go używał przez ładnych parę lat, ale wszystko wskazuje na to że się myliłem.
Co chwila coś się sypie(ostatni jak wspomniałem przepłytwka), wczesniej łózyska przednich kół, zatarty mechanizm wycieraczek, dwa razy remant skrzyni biegów tzw. zestaw naprawczy1i 2 oraz 3i 4 biegu, immobilizer. Ostatni zauważyłem, że zaczyna mi brać (czytaj wpi... olej) a mam tylko 85 k na liczniku i widać jakby jakieś zapocenia silnika. Jedyne co w nim dobre to niskie spalanie benzyny. Ostatni odradziłem znajomemu zakup nowego GEATZA.
Długo będę się zastanawiał zanim następnym razem kupię jakiekolwiek koreańskie g....