| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ziz138 Hrubieszów | 2007-02-27 11:34:26 Podczas jazdy włączyłem spryskiwacze w esperku i płyn nie popłynoł natomiast wycieraczki nie chciały się wyłączyć i pracowały cały czas mimo pozycji zero , czy ktoś miał już podobny problem ? I jeszcze jedno czy to jest padnięty przekażnik wycieraczek ? Czy zwarcie na przewodach do niego doprowadzających ? Jeżeli ktoś miał podobny wypadek prosze o kontakt
ziz138@interia.pl |
![]() papciak espero 1.8 gdansk | 2007-02-27 15:12:32 ja mysle ze to moze byc sam przelacznk wycieraczek...cos peklo i masz zwarcie... |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-02-27 15:13:57 zwarcie na przewodach malo prawdopodobne. Raczej przekaznik lub wajcha wycieraczek - stawiam na tą ostatnią... wyjąć i przemierzyć ohmomierzem po oblukaniu schematu. |
Jabuszko Laguna Warszawa Bródno | 2007-02-27 15:39:53 obstawiam na 90% wajche przy kierownicy
jesli natomiast chcesz sprawdzicz czy to przekaznik to wyjmij sam przekaznik i sprawdz wtedy czy dziala najwyzszy bieg wycieraczek i tylko on nic wiecej.... jesli dziala wszystko to wajcha jesli dziala tylko 2 tryb wycieraczek a 1 i przerywany nei to w takim razie przekaznik |
ziz138 Hrubieszów | 2007-03-02 08:27:29 Dzięk8i za odzew mieliście racje to była wajcha przy kierownicy coś pękło i było zwarcie po wymianie wszystko wróciło do normy |
pasiek Member Klubu Espero było espero, jest oc ... Lubsza | 2009-10-13 22:36:18 Odgrzewam i podpinam się, bo nie chcę tworzyć nowego, a nie znalazłem nic bardziej pasującego do mojego przypadku.
Dokładniej to pali mi bezpiecznik w momencie włączania drugiego biegu wycieraczek, w pozostałych pozycjach wycieraczki chodzą (aż do momentu włączenia na 2). Jak sądzicie czy przyczyną będzie jakieś zwarcie w przełączniku? Z początku myślałem, że może silniczek chodzi ciężko i daje duże obciążenie i pali bezpiecznik (był 10A a powinien 30A, ale i ten 30A się przepala). Na pracy cyklicznej i 1 biegu 10A wytrzymuje więc chyba nie silnik pada. Poradźcie co w pierwszej kolejności sprawdzać Pozdrawiam |
pasiek Member Klubu Espero było espero, jest oc ... Lubsza | 2009-10-16 19:00:56 Szkoda że nikt się nie zainteresował moim przypadkiem.
Na szczęście usterka już usunięta – wymiana przełącznika pomogła choć nie obyło się bez małego Zonka
Nowy przełącznik ma trochę inaczej wyprowadzoną dźwignię z przełącznika tzn. od razu z wyłącznika uchwyt dźwigni wychodzi pod kątem, a sama dźwignia jest prosta. W starym wyjście było proste, a dźwignia wygięta co skutkuje tym, że w nowym przełączniku chcąc włączyć spryskiwacz dźwignia od razu opiera się o obudowę kierownicy. Nie chcąc jeździć i czekać na inny wyłącznik zrobiłem większe wycięcie w obudowie kierownicy i wszystko chodzi jak należy. Ponoć są różne obudowy kierownicy (kierownica z poduszką i bez) i chyba dlatego są inne wyłączniki ![]() [ wiadomość edytowana przez: pasiek dnia 2009-10-16 19:01:46 ] |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2009-10-17 01:33:29 dokładnie chodzi o poduszkę - inne są wajchy dla poduszki inne dla bezpoduszki
różnica polega tylko i wyłącznie na odgięciu wajchy |
pasiek Member Klubu Espero było espero, jest oc ... Lubsza | 2009-10-17 22:08:23 I wszystko już jasne. Dzięki za postawienie przysłowiowej kropki nad i . Niech informacje zostaną dla potomnych |