Filtr stożkowy???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy po założeniu filtru stożkowego zswiększy sie spalanie? I jak bedzie z mocą? Zyska jej troche?
  
 
Musisz skorzystać z wyszukiwarki bo my nie wiemy
  
 
Spalanie może minimalnie wzrosnąć, ale minimalnie, a co do mocy, to jeśli nie zrobisz porządnego dolotu i wydechu to nie odczujesz żadnego przyrostu.
  
 
Cytat:
2007-03-10 09:13:48, pawfordRS pisze:
Czy po założeniu filtru stożkowego zswiększy sie spalanie? I jak bedzie z mocą? Zyska jej troche?


u mnie po założeniu stożka efekt taki:
1. Spalanie większe ale spowodowane chęcią słuchania jak ryczy i co jakiś czas wprowadzam go na wysokie obroty a przy normalnej jeździe nie zauważyłem żeby zbytnio wzrosło spalanie
2. Po założeniu stożka nie ma już efektu dławienia się i ciągnie równo od dołu a powyżej 4 tyś. obrotów dostaje fajnego kopa i ogólnie jakoś żwawiej pracuje i wkręca się.
3. Co do mocy czy przybyło to nie wiem hamownia to wykaże ale nie czuje jego ubytku
w rs-ie stożek piękna sprawa ten dźwięk hmmmm kolega ma mazde 323F 2.5V6 i nie ryczy mu tak jak u mnie dziwne ale cóż
  
 
Tylko że stożek w RS a w 1,4 to troszke inna sprawa W RSie nawet przy zwyklym fliltrze jest fajny dźwięk
  
 
Cytat:
2007-03-10 12:44:08, Snale pisze:
Tylko że stożek w RS a w 1,4 to troszke inna sprawa W RSie nawet przy zwyklym fliltrze jest fajny dźwięk


nie tak fajny jak ze stożkiem
  
 
witam mam essa 1,6 16v benzyna gaz i co moge załozyc stożek nie bedadzie problemów słyszałem ze stożek psuje silnik i teraz pytanie widziałem na allegro stozki co o tym myslicie ??? taki za 40zł chyba ni bedzie okej a co ile zmieniac stożek taksamo jak przy normalnym filtrze??
  
 
Cytat:
2007-03-10 13:02:07, piotrek_87 pisze:
witam mam essa 1,6 16v benzyna gaz i co moge załozyc stożek nie bedadzie problemów słyszałem ze stożek psuje silnik i teraz pytanie widziałem na allegro stozki co o tym myslicie ??? taki za 40zł chyba ni bedzie okej a co ile zmieniac stożek taksamo jak przy normalnym filtrze??


z tego co wiem to sie tak jakby "pierze" są do tego jakieś środki na allegro też je dostaniesz ale może ktoś z klubu wie czym wyczyścić stożek
  
 
ale warto zakałdać taki najtanszy czy nie warto??? jak bezie zachowywał sie z gazem ??
  
 
Nie powinno się nic stac przy gazie, o ile jest dobrze wyregulowany. Jak nie to może strzelac. Stożki K&N są projektowane na przepiegi rzędu 1,5 mln kilometrów, wiec ich sie ne wymenia, są natomiast prepatary to czysczenia i nawilżania, co powinno się robić co około 30 tys. km

A co do stożków za 40 zł... ja wolę używany K&N
  
 
Ja takim czymś piorę
  
 
Cytat:
2007-03-10 13:02:07, piotrek_87 pisze:
słyszałem ze stożek psuje silnik



hehe ciekawa teorie zaslyszales mozesz brac smialo najtanszy z allegro ja jezdzilem na takim 1,5roku, wybrudzil sie to wywalilem i kupilem nastepny a no i chromik troche pordzewial na nim hihi
  
 
Nie polecam najtańszego, przepuszczają znacznie wiecej brudu do silnika i wtedy faktycznie psują silnik.
Stożek w zwykłym aucie, bez żadnych przerobek silnika służy jedynie do ładniejszego dźwięku i nic więcej. A moc może ciutke wzrosnąć (praktycznie niezauważalnie) jak i spaść.
Stożek zamiast zmieniać, pierze się go co 10-15 tyś kilmetrów.
Powinien przeżyć samochód.


Polecam artykuł:

FILTRY STOŻKOWE - TAK CZY NIE ?




[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2007-03-11 20:43:36 ]
  
 
Cytat:
2007-03-10 12:41:25, Kijarasz pisze:
(...)
2. Po założeniu stożka nie ma już efektu dławienia się i ciągnie równo od dołu a powyżej 4 tyś. obrotów dostaje fajnego kopa i ogólnie jakoś żwawiej pracuje i wkręca się.
(...)



mozesz powiedziec cos wiecej o braku dlawienia?? w jakim zakresie obrotow? na jakim biegu? bo mi np. przy wolnej jezdzie na 1 czy 2, tak okolo 1,5tys obrotow potrafi lekko podszarpywac, ale nie zawsze... jesli by to mialo zginac to nawet bym sie na stozek pokusil, ew. zamiennik od K&N w fabryczna puche...
jaki masz stozek??

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
czytajac wasze posty zgupialem nie wiem jaki ja mam stozek sobie sam zalorzyc moze mi ktos podpowie posaiadam mk7 16V na gazik
  
 
Aj w czwartek założyłem sobie stocha>mam 1.6 16v 93 r.
Rzeczywiście po przekroczeniu 3 tyś. obr. jest taki fajny kopik i dzwięk tez ok.Jak zdjąłem fabrycznę puchę i zostawiłem dolocik(taki co idzie do atrapy na masce)to stożek jest cały czas zimny więc ok.Kupiłem jakiejś Niemieckiej firmy(nie pamietam nazwy ale była krótka) do tego olejek do nasączenia i szampon do mycia.W sumie wyszło 170 zł a z montażem bez problemu.
Kup jakiś stożek w okolicacj 100-120 zł i bedzie ok.
  
 
mam wsadzonego K&N'a wraz z power rura z nierdzewki, scianka i dolotem zimnego powietrza i musze stwierdzic, ze nie ma co porownywac do seryjnej wkladki
  
 
ja również założyłem K&N'a i jestem zadowolony...odczułem lepsze przyspieszenie na wyższych obrotach i lepszy dźwięk, jak masz wydać 100-120 to lepiej dołożyć trochę grosza i już szarpnąć się na coś lepszego jak K&N.
  
 
a moze mi ktoś powie jaka jest różnica pomiędzy takim filtrem
filtr
a takim czymś
filtr
jest jakas różnica mędzy filtrem w obudowie a samym?
  
 
róznica jest tylko w tym ze ten z obudowa ma na zadanie chronic filtr przed gorocem silnika.moze ciut wiecje zasysac zimnego powietrza.chociarz jak ktos zrobi sobie dobra zabudowe naty termiczna to i tak ten filtr bez obudowy bedzie tka samo sie sprawował .sam mam taki filtr jak ten pierwszy w linku do tego mam zrobiona zabudowe z osłona termiczna i dobry dolot zminego powietrza i jestem zadowolony pozdo