Alarm toyota carinaE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem od jakiegos czasu nie wlancza mi sie alarm i nie zamyka sie centralny zamek z pilota baterie w pilocie sa nowe dioda od alarmu nie pali sie ale jak przełacze alarm przelacznikiem od wyłaczenia alarmu to dioda pali sie ciagle pilot od pilota ma kształt jajka czy jest moze jakis bezpiecznik alarmu i gdzie ten alarm sie znajduje prosze o pomoc
  
 
musisz iść przewodem od dioty sygnalizacyjnej i znajdziesz centralke, a masz instrukcje od alarmu ?
  
 
Zostaw te kable w spokoju...Przelacz ten wylacznik 13 razy na wlaczonym zaplonie,kazde przelaczenie musi potwierdzic syrena,a nastepnie nacisnij glowny przycisk pilota az szczeknie syrena tak sie to koduje.
  
 
Cytat:
2007-04-22 20:42:41, Bigelektron pisze:
Zostaw te kable w spokoju...Przelacz ten wylacznik 13 razy [...]



Spokojnie, spokojnie. Nie napisał co to za alarm, pilot, rocznik itd. W Carinach wsadzali też Challengery ST-700 (sam mam taki) a tam możesz machać serwisowym do .....
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-04-22 22:29:38, Perzan pisze:
Spokojnie, spokojnie. Nie napisał co to za alarm, pilot, rocznik itd. W Carinach wsadzali też Challengery ST-700 (sam mam taki) a tam możesz machać serwisowym do ..... Pozdro.


napisal ze pilot ma ksztalt jajka...to jednoznaczne...Avital
  
 
Cytat:
2007-04-23 09:01:47, Bigelektron pisze:
napisal ze pilot ma ksztalt jajka...to jednoznaczne...Avital



Aaa... tak, sorry, nie doczytałem
Trochę miałem oczy "zamglone"
Pozdro.
  
 
dzieki dzieki zakodowałem alarm tylko syrena dala znac 3 razy i przy nacisnieciu pilotem raz
a jeszcze jedno cos ten pilot działa z małej odległosci a jak samochod brudny to prawie wcale ale ogolnie to dzieki
  
 
ile trzyma bateria w takim pilocie bo moze to ona jest przyczyna tak bliskich odleglosci działania
i jakie sa przyczyny ze alarm przechodzi w stan serwisowy
  
 
Cytat:
2007-04-28 21:12:57, piterlux pisze:
[...]jakie sa przyczyny ze alarm przechodzi w stan serwisowy



W stan serwisowy możesz go wprowadzić na dwa sposoby.
1. Przełącznik
2. Kombinacja przycisków w pilocie.
Pozdro.
  
 
cos ten moj alarm szwankuje niby go zakodowałem i teraz znowu przestał działac moze ja nieswiadomnie naciskam jakies przyciski na pilocie moze jeszcze raz go zakoduje tylko jak zaczynam go kodowac to czy lampka powinna sie palic czy nie
co sie dzieje jak odłacze akumulator i czy dokładnie 13 razy trzeba nacisnac ten przełacznik ma byc właczony silnik czy tylko zapłon
dzieki za podpowiedzi
  
 
czy jest moze bezpiecznik od tego alarmu bo po odłaczeniu akumulatora alarm nie odpowiada
  
 
Cytat:
2007-04-22 20:42:41, Bigelektron pisze:
Zostaw te kable w spokoju...Przelacz ten wylacznik 13 razy na wlaczonym zaplonie,kazde przelaczenie musi potwierdzic syrena,a nastepnie nacisnij glowny przycisk pilota az szczeknie syrena tak sie to koduje.


Nieno silnika nie zapalasz...zreszta niema znaczenia,chodzi o to zeby byl wlaczony na zaplonie kiedy kodujesz.
Przelaczajac liczysz szczekniecia syreny a nie ilosc przelaczen...tak dla ulatwienia.
Zmierz baterie powinna miec 3-3.2V jak ma 2.8-2.9 jest do wymiany.
  
 
teraz po odłączeniu akumulatora i wyczyszczeniu klem alarm wogóle nie odpowiada i nie pali sie dioda
  
 
Cytat:
2007-04-30 12:35:20, piterlux pisze:
teraz po odłączeniu akumulatora i wyczyszczeniu klem alarm wogóle nie odpowiada i nie pali sie dioda


Znaczy zawiesil sie wypnij mu zasilanie +12V z centrali i podlacz ponownie powinien reagowac.Sprobuj na poczatek klema ale nie zawsze pomaga.Bywa kaprysny...
  
 
odłaczenie klemy nic nie dało nie wiem gdzie sie znajduje ta centralka i nie wiem jak odłaczyc zasilanie =12 v
  
 
Cytat:
2007-05-06 18:04:08, piterlux pisze:
odłaczenie klemy nic nie dało nie wiem gdzie sie znajduje ta centralka i nie wiem jak odłaczyc zasilanie =12 v


Centrala jest olbrzymia 20 na 10 cm,okolo ma2 wtyczki plaskie i jest za zegarami lub pod kierownica na wysokosci kolan-trzeba zdjac panel plastikowy.
lub po wyjeciu popielniczki pod konsolka srodkowa.
Zacznij pod kierownica moze przy klatce bezpiecznikow znajdziesz bezpieczniki na przewodach od zasilania centrali.
  
 
Dzieki za podpowiedzi ale w tych miejscach nie znalazłem centralki ,pod kierownica jesttylko puszka od imobilajzera i jakiej 2 czujki z diodami
  
 
To jedź po kablach od czujek, a dojedziesz do centralki
Pozdro.