Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-04-25 09:08:21 witam,
poczytalem arch i postanowilem zrobic tester diag, na wlaczonym zaplonie dziala tylko nie potrafie rozroznic bledow. (jak dorwe cyfrowke [w piatek] to poprosze was o pomoc. ale jak wlacze zaplon to caly czas zaroweczka sie swieci (wrrr...) zaero migania, silnik nagrzany, wszystrko jak w opisie po 10 minurach prob z gazem w podlodze itp nie mrugra zarowka? o co chodzi? |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2007-04-25 15:53:21
Żarówka pownna sie świecić na wyłączonym silniku. Po przekręceniu kluczyka powinna zgasnąć i powinny pojawiać sie kody błyskowe... |
Arturek Sympatyk FEFK Escort kombi Kraków | 2007-04-25 16:06:15 |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-04-25 21:17:27 czytalem tamto tez, pali sie na wylaczonym i na właczonym, na zapłonie bez właczonego pokazuja sie bledy |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-04-26 08:57:54 heheh no troche nie jasno napisałem ale 2 nocki bez snu pod rzad robia swoje ;>
pali sie ciągłym swiatłem wtedy gdy: 1. właczony zapłon i zapalony silnik (świeci sie kontrolka ABS, ciągle - bez testera działa normalnie) 2. wyłaczony zapłon kody pokazuje, gdy: 1. wyłączony silnik (włączony zaplłon) |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-26 09:29:57
To najpierw zacznijmy od tego: kody pokazuje, gdy: 1. wyłączony silnik (włączony zapłon). |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-04-27 01:08:34 wlasnie trudno mi rozpoznac ale cos 75635 cos tak zrobie jutro film to bedzie widac |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-27 05:45:12 |
marek_w-w piła | 2007-07-31 19:45:42 Podłączę się pod temat żeby nie zakladać nowego.
Zrobiłem sobie dzisiaj tester. Kabel idzie od + w akumulatorze przez opornik i diode LED do 1 z 3 wyprowadzeń złącza diagnostycznego, 2 pozostałe wyprowadzenia złącza są zmostkowane (podłączone wg instrukcji na http://www.fordescort.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=8&Itemid=4). I mam problem: 1. Na wyłączonym silniku i wyłączonym zapłonie dioda świeci się cały czas. 2. Po włączeniu zapłonu dioda gaśnie na kilka sekund a nastepnie generuje kod 62 i koniec zabawy, żadnych kodów więcej ani nic. Nic więcej się nie dzieje. 3. Po uruchomieniu silnika znowu generuje kod 62 i na tym kończy się zabawa, żadnych kodów więcej ani nic. Temperatura silnika - wskazówka na polu NORM. Co robię nie tak? Może nieprawidłowo podłączyłem? Kod 62 to "spadek mocy na 2. cylindrze - sprawdzić świece i kompresję" - moze świeca już się skończyła (to by wyjaśniało może nierówną pracę na wolnych obrotach) ale nie wydaję mi się...Tytuł strony |