OBIEG WEWNETRZNY- co i jak??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko odnośnie zasady działania obiegu wewnętrznego. Wyczytałem już w szukajce że działa na podciśnienie i teraz moje pytanko: Skąd to podciśnienie się bierze?? Z silnika czy jest jakas elektryczna pompka która je wytwarza?? i gdzie jest ten zawór który po nasiśnięciu guzika sie otwiera bądź zamyka. chciałbym to pojać gdyż jestem przed zamiarem zrobienia tej klapki bo mam dziwny jak dla mnie objaw, który nie wyczytałem żeby pojawił się u innych. Otórz slysze te charakterystuyczne "klap" po przekręceniu zapłonu na poz. 1 i po przekeceniu w poz. zapłon drugi raz tam sobie "klapie" i tak samo jest jak gaszę silnik też to słychać natomiast nie reaguje na guzik. gdyby ten łacznik (o którym tak czesto mowa w szykajce) spadł to nie byłoby żadnej reakcji 0po mojemu) a u mnie dziła tylko po przekręceniu kluczyka tak jakby dostawał tylko na ten moment to podciśnienie a potem co??? i czasami też jak zapalam auto to świeci sie ten guzik tak jakby z załaczonym obiegiem. O co chodzi w mojej betyjce???
  
 
zobacz tu jest opisane