Cytat:
|
2007-05-28 09:00:15, Cromm pisze:
No i tutaj pies pogrzebany dlaczego pierscienie pekly ...? Orginaly nie pekaja sam sie o tym przekonalem na wlasnych oczach, orginaly mozna powyginac we wszystkie strony a podroby strzelaja tak ze trzeba uwazac zeby oka nie stracic .... Bo byly nie orginalne przykre ale prawdziwe, Gware jakas miales w silniku na ten pseudo remont a raczej kiepskiej jakosci pierscienie ? Jesli dupa zbita to nowy silnik bo kombinacje alpejskie typu nowyn blok, glowica, uszczelki, pierscienie i pieron wie jeszcze co sie tam podzialo bo nie sadze ze nie bez skutku dla calego układu korbowo tlokowego
|
|
Niecalkiem tak... wyginac mozna pierscienie uszczelniajace bo sa elastyczne.
Pierscienie zgarniajace olejowe sa zawsze kruche i rozginajac go na bok peknie zanim zrobisz szpare na maly palec.
Podejrzewam ze powodem byl zbyt maly luz na zamku,czyli zle spasowanie tulei po szlifie bylo zbyt ciasno.Silnik benzynowy moze spokojnie wytrzymac i 7000NWK a chwilowe przytrzymanie na 6000 w niczym nie przeszkadza.Aczkolwiek nigdy bym nie zalozyl pierscieni z podroby chyba ze TRW.
-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer