Ile Na Maxa???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam od niedawna mam escorta 1.6 16v ztec'a i tak sie zastanawiam zrobiłem dolot i układ wydechowy hamulce na tarcze...niższe zawieszenie(spreżyny progresywne???:>) i zastanawiem sie ile można wycisnąć kobyłek z tego silnika żeby go nie zamęczyć?? dodam ze autem jeżdze do pracy laski itp raczej po miescie i raczej spokojnie ale wieczorem jak wracam od dziewczyny to czasem zdaży sie jakiś naiwniak i ostatnio zostawiłem za sobą crx tylko albo gosć nie cisnął na maxa albo silnik trup
  
 
No to gratulacje!
A kobyłek to chyba z takiego motoru 90 możesz wycisnąć jak wciśniesz gaz do podłogi
  
 
moze koles nie wiedzial ze sie scigacie ?
  
 
Faktycznie w CRX albo jeszcze spał, albo motor już spał

Póki co dokonane modyfikacje raczej mocy Ci wiele nie dodały, a i odjąć mogły. Sprawdzałeś?

Jak nie zainwestujesz w modyfikacje grubej kasy, to wytrzymałością silnika się nie masz co przejmować, bo mocy groźnych dla niego nie osiągniesz.

A jak wydasz grubszą kasę, to już zależy co masz zamiar robić. Wytrzymać to i >250KM wytrzyma, jak go zakujesz itd.
  
 
Cytat:
2007-06-18 09:13:45, ari10 pisze:
No to gratulacje! A kobyłek to chyba z takiego motoru 90 możesz wycisnąć jak wciśniesz gaz do podłogi



90 to było jak wyjechał z fabryki

A tak poważnie - to życzę Petey jak najmniej awaryjnej eksploatacji Essika
  
 
Cytat:
2007-06-18 05:08:39, PeteyPablo pisze:
ostatnio zostawiłem za sobą crx tylko albo gosć nie cisnął na maxa albo silnik trup



taaa... czlowieku starego CRXa to ja RS po remoncie nie potrafilem objechac.. pewnie koles zmienial biegi przy 2000 obr/min a Ty sie podniecasz
  
 
Cytat:
2007-06-18 05:08:39, PeteyPablo pisze:
Witam od niedawna mam escorta 1.6 16v ztec'a i tak sie zastanawiam zrobiłem dolot i układ wydechowy hamulce na tarcze...niższe zawieszenie(spreżyny progresywne???:>) i zastanawiem sie ile można wycisnąć kobyłek z tego silnika żeby go nie zamęczyć?? dodam ze autem jeżdze do pracy laski itp raczej po miescie i raczej spokojnie ale wieczorem jak wracam od dziewczyny to czasem zdaży sie jakiś naiwniak i ostatnio zostawiłem za sobą crx tylko albo gosć nie cisnął na maxa albo silnik trup



Co się kryje pod "zrobiłem dolot i układ wydechowy"?
Tylne hamulce ( tarczowe) od escorta czy przypasowałeś jakieś inne?

Co do osiągów to escort 1.6 z demona prędkości czy dynamiki nie ma nic. Problem byłby z innymi 1.6 (astra, lanos, megane, civik) a co dopiero crx. Najprawdopodobnie auto było w stanie kolekcjonerskim (dla kolecjonerów złomu), albo on się nie ścigał




[ wiadomość edytowana przez: Piots dnia 2007-06-18 12:23:01 ]
  
 
aha to CRX objechałeś ostatnio to może ciebie oszukali przy sprzedaży i masz jakiś prototyp silnika Turbo pod maską

Najlepiej nic nie przerabiać przy silniku (duże koszta, niezawsze wyjdzie jak chcieliśmy) jak już to kupić odrazu coś dobrego i nie wkładać tam łap orginał jest najlepszy.
  
 
odpowiadając na pytanie w tytule:
30km/h z górki, z żaglem i wiatrem w plecy

śmieszą mnie takie wątki
  
 
ja miałem escorta teraz mam crx i powiem szczerze ze ruznica jest ogromna tka jak piszesz tamten crx to naprawde jakos konkretna padka była crx zasuwa ładnie no jeszcze rs moze by mu dał rady ale ze zdrowym silnikiem pozdro
  
 
Cytat:
2007-06-18 21:37:58, MAJER pisze:
ja miałem escorta teraz mam crx i powiem szczerze ze ruznica jest ogromna tka jak piszesz tamten crx to naprawde jakos konkretna padka była crx zasuwa ładnie no jeszcze rs moze by mu dał rady ale ze zdrowym silnikiem pozdro



niestety nawet zdrowy RS wazacy 930kg nie daje rady

aktualnie oszczedzam na CRX-a


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-06-18 21:42:32 ]
  
 
CRX to maszynka ale i tak bardzo lubie essiego i tak mysle jeszcze raz sobie kiedys go kupic jak to sie mówi"stara miłosc nie rdzewieje"
  
 
witam MAJER tą zieloną CRX co masz w profilu to chciałem kupić ona była na allegro (o ile się nie myle) ale musiałem wybrać coś bardzej oszczędnego
np. w tym miesiącu zrobie ponad 2 tysiące kilometrów, a tak na miesiąc to robię 900 kilometrów więc różnica w paliwku jest odczuwalna.

ALe CRX - odczucia bezcenne

[ wiadomość edytowana przez: kasa12 dnia 2007-06-18 22:02:52 ]
  
 
jesli dobrze sie orientuje to CRX w silniku 1.6 ma chyba jakies niewiele ok 135KM bo jesli pamietam to kumpla hondzia prelude (americna wersion) w 1.6 16V miala cius ok 125KM
  
 
Cytat:
2007-06-18 22:33:30, gigi24 pisze:
jesli dobrze sie orientuje to CRX w silniku 1.6 ma chyba jakies niewiele ok 135KM bo jesli pamietam to kumpla hondzia prelude (americna wersion) w 1.6 16V miala cius ok 125KM



Jeśli ma pod maską silnik VTEC to wymiata z tak lekką budą.
  
 
Cytat:
2007-06-18 22:38:28, kasa12 pisze:
Jeśli ma pod maską silnik VTEC to wymiata z tak lekką budą.



juterko podejrze pod maska i podpowiem jesli chodzi o crx to watpie ale raczej ma czerwone "i" w "i-tec" albo cius podobne
  
 
Podziwiam autora topicku, w jego uporze do ulicznych wyścigów i do przezwyciężania innych aut które tylko pojawią się we wstecznym lusterku. Nigdy się nie poddawaj i pokazuj inny że masz goraco krwiste auto i jeszcze ostrzejszy temperament.....

PS Twoja frajda będzie większa o ile przeciwnik bedzie wogóle wiedział że się z nim scigasz i o ile bedzie miał ochote na taką zabawę, bo założe sie że większość z nas jadąc za 126p (naprzykład po pracy) pewnie stała się kolejnym trofeum kierowcy fiacika który jadąc dumnie przed nami wyciskal ostatnie poty ze swojej bestyji i myslał że jedyne co nam w tej chili przyświeca to myśl że nas tak bezlitośnie zbeształ swoim zwycięstwem.
  
 
Cytat:
2007-06-18 22:38:28, kasa12 pisze:
Jeśli ma pod maską silnik VTEC to wymiata z tak lekką budą.


Jeśli miał vteca pod maską, to miał 160 km i żaden RS, nawet nówka nie ma żadnych szans. CRX na vtecu potrafi zbić nawet type r'a z 2000 roku.
  
 
Cytat:
2007-06-19 01:26:21, KriSSo pisze:
Jeśli miał vteca pod maską, to miał 160 km i żaden RS, nawet nówka nie ma żadnych szans. CRX na vtecu potrafi zbić nawet type r'a z 2000 roku.



nie kazdy V-Tec ma 160hp
  
 
crx 130 konny chodzi tak jak seryjny rs 150 konny a ten 1.6 160 koni to najtansze porsche swiata