| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-07-15 18:13:33 nikt nic nie wie ?? |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-15 18:44:43 Ja to zawsze sprawdzam gaźnik według książek. ("Naprawa samochodów FSO 125P " oraz "Fiat 125p Budowa Ekploatacja Naprawa"). Są miejsca, w których można wymienić za dopłatą stary gaźnik na regenerowany, ale najpierw powinieneś wszystko posprawdzać, przeczyścić dysze, ustawić poziom paliwa, sprawdzić pływak, zawór iglicowy itp... A do tego zdecydowanie jest potrzebna książka. Tam są tabelki, opisy, przekroje, rysunki itd... Można ją kupić chociażby w sklepie Motonews(nową), czy przez Allegro (używaną - niekoniecznie taniej). |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-07-17 17:01:43 ok dzieki. |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-07-17 17:05:17 taką ?? http://www.ksiazki-napraw.pl/naprawa/2877550/
czy to jest ta sama ?? http://allegro.pl/item216596302_polski_fiat_125p_naprawa_samochodow_ksiazka.html |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-17 17:39:35 Jak masz 89 rok produkcji to lepiej kupić nowszą niż z 79 roku. Ta zielona zawiera to co wydanie '79 + informacje o zmienionych w trakcie produkcji podzespołach. Np 9-diodowy alternator, czy wersje z silnikiem Poloneza. Ja to mam w kolekcji kilka wydań z różnych lat. |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-07-17 18:18:00 czyli którą wybrac?? mam z 89 roku czyli zielona |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-17 20:52:23 |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-26 00:44:24 Czhyba 1000 obrotów? Ustawienie na 1000 lub nawet na 1200 zmniejsza zużycie paliwa, poprawia ładowanie i płynność pracy silnika. Na ssaniu nie powinien gasnąć i szarpać, a bez niego ma prawo. Tylko w bardzo gorący dzień nie nagrzany silnik bez ssania w miarę ładnie chodzi. Na regulację wolnych obrótów to warto podjechać do warsztatu w którym mają analizator spalin, lub (jeśli ma się jeszcze gaźnik bez tych bajerów od hamowania silnikiem) pokręcając wkrętem składu mieszanki ustawić na jak najwyższe póki co. (Potem je można zmiejszyć wkrętem regulacji położenia przepustnicy). |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2007-07-26 01:55:10
dlatego LPG jest pod tym względem lepsze, uruchamianie fiata na benzynie jest dla mnie udręką, nawet jak go zostawie na benzynie, żeby rano odpalić, to rano gaśnie, zalewa się, czasem strzeli |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-30 17:47:24 Jak to uszkodzony przewód do świecy? Wentylator chłodnicy? Nie działa od niego wyłącznik? Probowałeś zewrzeć na krótko? Jak długo spada z obrotów to znaczy, ze się przepustnica na czymś zatrzymuje i nie zamyka od razu. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-30 19:38:01 Ty masz zapłon z przerywaczem? Gaźnik zacznij regulować kiedy w zapłonie będzie już na 100% wszystko dobrze. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-07-30 20:27:10 Taką kopułkę i ja mam - nie jest zła. Nie jest związana z rodzajem zapłonu. Masz moduł zaplonowy i od niego zielony gruby przewód do aparatu, czy masz cienki przewód z aparatu do cewki? |