Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16V - rocznik 1997

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I stalo sie... Po prawie roku jazdy autem zastepczym (w tej roli swietnie sie sprawowal Fiat 126p) stalem sie posiadaczem normalnego samochodu . Na kilkanascie godzin przed wyjazdem do Plotek kupilem Roverka. Kolor L32, przebieg 79kkm (i na tyle wyglada, ale jak jest na prawde nikt nie wie), blacha w stanie na 5-. Auto kupilem od posrednika, ktory kilka dni wczesniej kupil je na przetargu od Agencji Bezpieczenstwa Wewnetrznego . Mysle, ze jest warte swojej ceny, ktora jak na ten rocznik niska nie byla.

Kilka fotek:




















Od momentu zakupu zrobilem ok 600km i sprawuje sie wspaniale. Zmienilem oryginalna kierownice, na skorzanego Raida z naba, zamontowalem (na razie jednego) Groka Std, oraz podlokietnik Kamei. Na montaz czeka juz fabryczny centralny zamek, elektryczne podgrzewane lusterka, elektryczne szyby i Pionek z mp3, ale jak zwykle brak czasu stoi na przeszkodzie.
Najpilniejsza sprawa jest teraz wymiana rozrzadu, oleju i przekladka gazu z Panewkowozu.






  
 
WOW Bolim świetne autko

Gratuluje nabytku, jeżeli rzeczywiście ma taki przebieg to można powiedzieć że to "nówka nie smigana" - smaczku dodają pomarańczowe kierunki, fajnie wygląda
  
 
no to rodzynka wyczaiłeś

PS. Lakier to L23 ... bądź jak w mieszalniach farb mówią 23E
  
 
Nie zakryłeś ceny, która jest podana słownie

WG mnie to darmo jak za takie auto... ::



[ wiadomość edytowana przez: Makaveli dnia 2007-07-15 23:10:29 ]
  
 
Bajka.... Super Poldi za śmieszną kasę....jak za rocznik...
  
 
Cytat:
2007-07-15 23:06:50, Makaveli pisze:
Nie zakryłeś ceny, która jest podana słownie WG mnie to darmo jak za takie auto... :: [ wiadomość edytowana przez: Makaveli dnia 2007-07-15 23:10:29 ]


Za dwa tysiace to tego poldka nabyl posrednik. Bolima dal napewno wiecej bo posrodnik musial cos zarobic...
  
 
co nie zmienia faktu, że poldek fajny
  
 
Po co te dyskusje o pieniadzach? Zaplacilem sporo wiecej. Koniec .

Dzisiaj wymienilem linki gazu i sprzegla (stare byly OK, ale zrobilem to tak profilaktycznie), stwierdzilem brak luzow w ukladzie kierowniczym (oprocz przekladni ) i konczace sie klocki hamulcowe (tarcze gites majonez). Do tego zamowilem kompletny rozrzad, klocki lucasa i pasek klinowy... oraz zalozylem plusowskie kolpaki.
  
 
Wiadomo - cudów nie ma. Dobre auto musi swoje kosztować. Fajny Ci się trafił, wygląda bardzo ładnie i rokuje nadzieje na przyszłość (niezła blacha)

Jedyne co mnie martwi w tym zestawie to opony - chyba że to tak specjalnie do driftu w deszczowe dni
  
 
Cytat:
2007-07-15 23:06:50, Makaveli pisze:
Nie zakryłeś ceny, która jest podana słownie


Bolim - sieroto!

Prowadziłem Bolimorovera kilkadizesiąt km. Stwierdzam że to autko do którego sie wsiada i po prostu jedzie. Wszystko działa jak trzeba, nic nie łupie, nie ściąga. Jak w plastiku. Przyjemna bryczka.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Olo - milo uslyszec cos takiego.

Dzisiaj poszlo 400 pln na zamowione czesci, a jesze musze kupic troche rzeczy do przekladki gazu... ciekawe kiedy sie z tym wszystkim uwine
  
 
Cytat:
2007-07-15 20:33:43, PUTEKM pisze:
no to rodzynka wyczaiłeś PS. Lakier to L23 ... bądź jak w mieszalniach farb mówią 23E



Ten lakier ma również oznaczenie L153 lub 23E

BolimA: wózek pierwsza klasa
  
 
Lakier 23E - sprawdzilem wlasnie na fotce tabliczki
  
 
Wlasnie siedze w pracy i robie rozrzad. Co sie okazuje, rolka z automatycznym napinaczem (nowego typu; do silnikow od '9 jest inaczej mocowana niz ta ze sprezynka "jak od dlugopisu". Oczywiscie inny tez jest pasek: 145 zamiast 143 zeby. Dzisiaj juz i tak nic nie wymysle, wiec jutro z rana telefon do InterCarsu i moze na popoludnie mi sprowadza (chyba , ze beda mieli) napinacz starego typu... tylko jak ja z tego zadupia wroce do domu ???
  
 
I zrobione. Poskladalem rozrzada na standardowych czesciach...
  
 
Kupilem juz wszystkie graty potrzebne do przekladki gazu z Panewkowozu. Mam nowe przewody, centralke i mikser.







I z tad moje pytanie. Jaka powinna byc srednica mixera do 1.4 (moj ma ok 28mm srednicy) oraz, czy zastosowanie reduktora od instalacji gaznikowej (pneumatyczny) pozwoli na bezproblemowe przelaczanie z GAZU na BENZYNE?
  
 
bolim, nie wiem jaka powinna być srednica, alwe ta na zdjęciu to straszna zwężka
  
 
Ma 29mm, Krasek mowi ze powinna miec 32 - tak czy siak to tylko ok 25% pierwotnego przelotu
  
 
Dzisiaj powalczylem z instalacja gazu - zamontowalem butle, przewod gazowy do komory silnikia i wlew paliwa. Jutro polacze wlew z butla i zajme sie osprzetem z przodu.







  
 
Bolima-a pomyslales o tym,ze czaserm trzeba bedzie zmienic zarowke z tylnej lampie??bo troche za blisko umocowales butle...