Coraz częściej nie moge odpalić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. ( mk 7,silnik 1.8 benzyna, 105 PS nie ma LPG ) tak jak w temacie. Jak kupiłem to rano albo jak długo postał pod robotą to nie mogłem odpalić dopiero za 4 lub 5 razem a jak odpala za 2 razem to obroty ma jakies 200 że silnik ledwo chodzi i wskazówka obrotomierza skacze i nie wejdzie na obroty, musze zgasic i odpalić jeszcze raz. A też nieraz tak było że odrazu odpalał. Słychac pompe paliwa, i pyknięcie ( nawet jak przestane krecic rozrusznikiem to jeszcze jak by jeszcze raz słychac pąpe jak dociąga nie wiem czy to normalne) ale to mi tak nie przeszkadzało a od miesiąca zdarza się że podjade pod sklep zgasze a jak wróce po 5 min to nie da rady odpalić. Dziaj padł mi prawie aku ostatnim dychem odpalił po 40 próbach. Wygląda że cos się coraz bardziej psuje ale co?? Macie jakieś przypuszczenia co to może być??
  
 
może sprawdz świece, zobacz czy nie błyska między kablami od świec. Miałeś robione jakieś wymiany w ostatnim czasie(rozrząd czy jest dobrze ustawiony itp)??

[ wiadomość edytowana przez: solak dnia 2007-07-30 20:45:56 ]
  
 
Moze masz nieszczelny uklad od baku do wtrysku, i cignie ci lewe powietrze z paliwem gdzies.
  
 
Nie nie miałem nic robione od kupienia dopiero się zbieram do rozrządu
  
 
zrob wymiane podstawowych rzeczy:
filtry wszystkie (+olej), świece, rozrząd (+pompa wody)

zawze przy uzywanym aucie lepiej to zrobic od razu
poprzedni własciciel zawsze powie ze swiece wymieniał w zeszłym tygodniu a rozrząd to chyba 10kkm temu
  
 
Wedlug ksiazki ciagla praca pompy paliwa wskazuje na to iz elektroniczne urzadzenie sterujace dziala w trybie awaryjnym. Objawy same na to wskazuja, przyczyna moze byc uszkodzenie ktoregos z czujnikow.
  
 
Na takie objawy to może być dosłownie wszystko: świece, kable paliwo, akumulator... Musisz wykluczyć te podstawowe rzeczy najprostsze do zdiagnozowania i na zasadzie eliminacji możliwych awarii zawęzić pole poszukiwań.
Powodzenia.