do croma1
Na wstępie: dzięki za te informacje które są już w tym wątku. Sporo się nauczyłem

Na pewno już nigdy nie będę podchodził bezkrytycznie do wyższości V nad IV generacją. Jak widać każdy silnik ma swój gust
Mam dwa pytania

:
1) Chcę kupić Toyotę Siennę z silnikiem 3.0L (210 km, V6) lub 3.3L (230 km, V6) oba silniki są VVTI. Czy trzeba zamontować dodatkowo lubrikator (tak jak do Corolek czy Yarisek) ? Czy instalować 4 czy 5 generację?
2) Jak to jest że do niektórych silników, proponujesz sekwencję a do innych V generację? Nie chcę wyciągać żadnych sekretów ale zaciekawiło mnie to - w końcu podobno V generacja to szczyt myśli technicznej

- a w każdym razie jest sterowana przez fabrycznie zaprogramowany komputer. Skąd więc wyższość IV generacji?
Dzięki i pozdrawiam
Patryk.