CoRRado by ~GTH~

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wsyzstkich forumowiczy. Zapraszam do obejrzenia filmiku z linka ponizej oraz na strone i forum klubu Yakuza w ktorym jestem: http://www.yakuza-pila.pl.tl


http://www.youtube.com/watch?v=Rw8H0KUpBjg



Auto z przed prac prezentowalo sie nastepujaco:

Wczesniej czesciowo zajalem sie modyfikacja stanu i ulepszeniem wygladu komory silnika:


No i jako ze sezon juz zakonczony, czas wstawic auto w warsztat i przygotowywac je do kolejnego sezonu. Jakis czas temu zaczalem przygotowania do prac blacharskich, planowany nowy kolor (Nie wiem jeszcze jaki, bardzo mile widziane porady, foto ) no i przygotowywanie do kolejnego sezonu w nowym obliczu. Oto kilka zdjec z prac, wyspawany caly nowy uklad wydechowy ktory jest w fazie testow, efekt koncowy zgodnie z zalozeniami, znaczna poprawa gornego zakresu, aby poprawic dol projekt nowego koletora juz czeka. Oto kilka fot ukladu wyspawanego na probe :
Uklad koncowy ktory zagoscil


No i kolejny etap czyli rozpoczecie prac blacharskich i przygotowania do nowych barw ktory rozpoczol sie kilka dni temu. Zaczalem je powoli rozbierac:

Po zdjeciu zderzakow i kilku innych rzeczach przystapilem do spawania. Na 1 ogien przyszly znaczki i wszelkiego rodzaju przetloczenia:

Postanowilem calosc poszerzyc o okolo 2cm na strone:

Jako ze w tylnej klapie zamek jest uszkodzony postanowilem ja w calosci zaspawac blacha CO:
Oto kilka fotek po konserwacji, wstepnej przymiarce i wyspawaniu:
Calosc robimy slicznym oczkowym spawem punkt za punktem

Dzis przygotowalem po pracy tylny pas oraz wykonczylem gladka klape przygotowujac calosc do dalszych prac, oto kilka fotek:
Klapa praktycznie gotowa do przelozenia lekko szpachlem w celu zrownania i gotowa do malowania
Tylny pas z klapa gotowe do dalszego etapu
Teraz kolej na wykonczenie poszerzen a nastepnie wymiane jednego peogu plus przedniej cwiartki tylnego blotnika, potem to juz z gorki :beer:
Tak wyglada przygotowane do dalszych prac poszerzenie calosc zrobiona sumiennie i dokladnie:

Wlasnie wracam z warsztatu, zrobilem prawie cala blacharke lewej strony(drzwi wymagaly pracy po calosci niestety...) i tylu, oto fotka:

Dzis mam goscia z klubu bmw ale zeby nie bylo ze projekt nic sie do przodu nie posuwa to zrobilem przedluzenie maski:

Jako ze w projekcie przewiduje dosc duze moce w etapie koncowym, juz teraz mialem problemy z temperatura oraz iloscia "tlenu" powietrza doladowanego postanowilem wykonac wlot na masce od ktorego wszystko bedzie sie zaczynac(przewidziane jest tez wykorzystanie walorow zderzaka do zbudowania nowego ukladu fmic jako kolejny krok)Calosc profilowana pod ksztalt wewnetrzny wlotu, tak aby maksymalnie wykorzystac ped powietrza:

Przyszedl czas na drugi etap, przedostatni ktory zaplanowalem wykonac karoseri, min poszerzenia to tyczylo. Otoz wykonane one sa na chwile obecna warstwowo, wiem z doswiadczenia ze spawane elementy lubia szybciej korodowac postanowilem zrobic nastepujacy zabieg. Otoz podkladem do poszerzen byla blacha, z ktorej zostaly one wyprofilowane, nastepnie wlokno szklane i wykonczenie. Efekt: mozna liczyc na wytrzymalosc takiego detalu oraz znajdzie sie na nim minimalna ilosc szpachlu, w niektorych miejscach wcale Efekt wyszedl nastepujacy:

W wolnym czasie zamocowalem prog, rowniez na wiele mozliwosci by sie zabezpieczyc przed pekaniem co czesto ma miejsce. W skrocie mowiac zostal on przyklejony, przynitowany oraz polaczony z karoseria wloknem szklanym. Dokladniej nie opisze tego zabiegu, ale w etapie koncowym calosc bedzie gladko polaczona z reszta karoseri oraz co najwazniejsze w przyszlosci nie bedzie mowy o pekaniu szpachli:

Tak wiec ostatnim czasem calosc troszke poszla do przodu, pierwszy wyjazd w celu uprzatniecia miejsca pracy i wydmuchania kurzu:

Wykonczone zostalo to co bylo zrobione oraz przygotowane pod "1" szpachel, sie okaze gdzie bedzie to ostatni :

Od tego momentu zamieszczane zdjecia beda duzo duzo lepszej jakosci Oto kilka z nich na dobry poczatek:

Na dzien dzisiejszy auto wyglada tak, prawie wykonczona i przygotowana pod kolejne warstwy lakiernicze powierzchnia maski, boku, dachu, tylnej klapy. Teraz w ramach takiej malej odskoczni i uwzgledniajac mniejsza ilosc czasu zajme sie kolejno przygotowaniem zderzakow, reszty blacharki i elementow do montazu.
Ciag dalszy nastapi, w miare uplywu czasu bede uzupelnial i dopisywal conieco, kto by chcial wiedziec cos dokladniej niech pisze

[ wiadomość edytowana przez: GTH dnia 2007-11-25 10:26:36 ]