| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-01-18 10:17:15 Hmm. Sytuacja prawie niemożliwa. Sprzawdź masy na żarówkach i same żarówki na wszelki wypadek. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-01-18 11:40:41 1 punkt to spalenie się włókna od krótkich w jednej żarówce - jak się włączy długie to ona świeci drugim włóknem.
Natomiast drugie i trzecie owszem są możliwe jeśli ktoś pokombinował w instalacji i podciągnął przewody wprost od wyłącznika w kierownicy do świateł długich. |
KinioPP Miłośnik FSO FSO1500/Felicia/2xJawa Szczecinek | 2008-01-21 09:04:37 Zobacz bezpieczniki. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-01-21 12:27:21 Wyglada na to ze jak wszystkie żarniki dostają 12V (właczone mijania+sygnał świetlny) to wszystkie w miare równomiernie świacą. W momencie jeśli nie świecą wszystkie to ciągną masę przez niedziałające.
Sprawdź mocowania masy, oczyść i psiknij (nawet WD40 a najlepiej kontakt-sprayem) na kostki i złacza przy żarówkach. Sprawdź jak świecą światła na wyłaczonych mijania i pociągnięciu dźwigienki do siebie. Powinna być taka sama choinka jak po właczeniu drogowych. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |