CHIP jak zamontować?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jak w temacie, jaka powinna być kolejność, odłączyć aku, poczekać ileś czasu?? jeśli tak to ile??


[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-07 12:00:27 ]
  
 
a gdzie go chcesz wpiac lutowanie czy jak? w komputer? opisz sprawe
  
 
Odlaczasz aku, wpinasz, odpalasz, adaptujesz kompa, jezdzisz.

W EECIV jest tylko jedno miejsce do podpiecia chipa - zlacze J3.
  
 
a co to za chip i co on daje ???
  
 
jak masz tdi to cos da ale jak masz benzola to troszku niestety
  
 
Cytat:
2008-04-03 22:45:24, toradek pisze:
Odlaczasz aku, wpinasz, odpalasz, adaptujesz kompa, jezdzisz. W EECIV jest tylko jedno miejsce do podpiecia chipa - zlacze J3.



Adaptujesz? Co przez to rozumiesz??

Czip daje niby 6km i 8NM
  
 
Cytat:
2008-04-04 05:10:41, LukasJ pisze:
Czip daje niby 6km i 8NM



gdzie coś takiego mozna kupic?????
testował to ktos ????
  
 
kupisz na allegro ale tdi to tak bo sam robilem w glfie ostatnio ale w bezyniaku nie ma az takiej roznicy a jak juz t o robic z hamownia
  
 
o jezu widze że tylko jedna osoba wie co to superchips...
www.superchips.co.uk

a montaz juz jak bylo mowione odlaczasz aku montujesz, podlaczasz robisz samoadaptacje (technik poszukaj na forum ja robilem tak ze 2 minuty sam chodzil na wolnych potem 1200obr 3 minuty).
  
 
te chipy to ponoć bajka, chociaż są ludzie na rożnych forach co chwała, ze działa...
  
 
A tam, bajka. Są jeszcze chipsy z pokrętłem "power boost" - wyższa półka, straszna drożyzna. Ale można dostosować wtedy parametry silnika do swoich potrzeb. Np na światłach, jak się jedzie z lalą, przekręcamy na 100% i subaraki z porszawkami tylko dymek wąchają.

Co do wzmocnienia oparć: ja mam zainstalowane deseczki z drewna sosnowego, impregnowane lakierobejcą w kolor nadwozia. Można użyć deseczek dębowych nielakierowanych dla uzyskania oldskulowego wyglądu. Deseczkę taką wkłada się między zagłówek a oparcie kanapy.
  
 
heheh pokretlo zwykly potencjometr zapodaje wowczas wieksza dawke wahy jest wieksza moc ale to w sumie tak jagbys na ssaniu jechal
  
 
Nie robcie spamu odnosnie rezystora, bo to jest smiechu warte. Chip jak sama nazwa wskazuje - uklad scalony, czyli najczesciej pamiec EPROM lub EEPROM przechowujaca dane potrzebne dla programu glownego ECU. Zmiana tych danych powoduje jakies tam efekty, nie wazne jakie.
Rezystor - zmienia wartosc napiecia idacego do kompa, przez co oszukuje sie kompa co do realnej wartosci pewnych sygnalow.

Poniewaz EECIV ma pamiec lutowana dwustronnie, jest maly problem z jego wylutowaniem. Jednak wszystkie sygnaly pamieci, czyli np linie adresujace, linie danych itp.. sa wystawione na zlacze J3. Istnieje mozliwosci przeprogramowania EECIV lub podstawienia innej kostki pamieci z innymi danymi.
  
 
a nie lepiej zaopatrzyc sie w smt6 zamiast tego superchipa?
  
 
SMT6 nie kupić za niecałe 300zł
  
 
ja mam superchipa ale jeszcze nie zdążyłem zamontować(niema mnie w kraju)
Oryginalnie miał dawać +12KM ale był niby podkręcany w V-Techu na 20KM w co nie dokońca wierzę
tez chętnie sie dowiem jak robi sie tą "samoadaptacje"
  
 
Cytat:
2008-04-04 15:45:44, LukasJ pisze:
SMT6 nie kupić za niecałe 300zł



uzywke trafisz za 300-400pln
  
 
LUDZIE co wy macie z tymi chipami... Chip to jest modyfikacja sygnału... nie lepiej zmienic oprogramowanie...?? ten sam efekt chyba ze ktos chce chipa tylko po to zeby miał naklejke z tyłu ze ma +12 koni? ??