| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-04-23 17:48:50 Ja pierdziele, skąd tyś znowu te teorie wytrzasnął.... |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-04-23 18:13:08 No oczywiście, że jakiś tam wpływ ma, tak samo jak brudny filtr powietrza , niedoładowany aku, rozciągnięty łańcuch rozrządu itp. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-04-23 18:37:25 Zatkany wydech Wynik pomiaru jest daleki od poprawnego. |
mkaminski100 Focus Basingstoke | 2008-04-23 19:06:59 Zawsze mierzylem sam, wiec nie widzialem dokladnie wskaznika, ale jak pamietam ponad 10. Pierwszy skok jest najwiekszy, potem z kazdym dobija wyzej. Po ok 5-7 sekundach dobija do maksimum. Najmniej bylo 15.4 w 2.0, najwiecej prawie 17 w 2.2.
Zdziwilo mnie to, ze w innych silnikach od razu dobija prawie do max a dalsze krecenie tylko lekko moze podwyzszyc ta wartosc. Jesli chodzi o Twoja teorie to zgadzaloby sie to, ze im dluzej sie kreci tym o troszke bedzie szlo wyzej. Pozniej juz minimalnie, ale troszke. Dodatkowo oba auta sa jakby zmulone. Gdyby jednak bylo z 16 bar w wydechu to powinno go rozsadzic. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-04-23 19:19:30 Prawidłowe ciśnienie dla x20 xeV to 12- 15 , czas pomiaru około 4 s (wg tisa).
Niekoniecznie, spaliny wolniej opuszczają układ który przecież nie jest całkowicie zaczopowany. Tak w ramach ćwiczenia doświadczalnego proponuję zrobić pomiar ciśnienia dwukrotnie , drugi raz zasłaniając szczelnie koniec wydechu. Ciekawe czy odczyty ciśnienia sprężania będą różne? |
mkaminski100 Focus Basingstoke | 2008-04-24 13:08:59 To samo podaje Hayness. Sprobuje odlaczyc obieg wtorny i zobacze a potem Twoj pomysl. Jak na razie jednak czas pochalania mi inny problem - jak do czegos dojde to napisze. |