[s] Fiat Cinquecento Sporting

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rocznik 1997
-kolor niebiesko-żółty
-przebieg 86 000 km
-dokumenty : ksiazka sportowa auta, ksiazka homologacji, wazne OC i przeglad


Zawieszenie :
- poliuretanowe tuleje wahaczy PowerFlex
- amortyzatory Bilstein B6 po przeglądzie i ustawieniu w Zerkopolu
- sprężyny OMP asfalt, VAN szuter/śnieg
- wzmocnione mocowania amortyzatorów tylniej belki
- szpilki+nakretki Sparco
- dystanse alu

Hamulce :
- przewody hamulcowe miękkie w oplocie stalowym BF GoodRidge
- hydrauliczny hamulec reczny D2 Racing
- przód wentylowane tarcze i zaciski z Fiata Uno TURBO, klocki Ferodo Performance, tarcze Brembo
- tył seryjne bębny na okładzinach Ferodo Performance
- regulowany korektor siły hamowania
- plyn hamulcowy Motul RBF 660

Wnętrze :
- klatka skręcana Kałuży (certyfikat w książce sportowej)
- flokowana deska rozdzielcza
- siatka żółta Sparco na szybe
- nakładki na pedały Sparco
- podniesiony lewarek zmiany biegów

(kierownice, kubel, pasy – nie sprzedaje)

Nadwozie :
- buda obspawana
- szyby oklejone folią
- wyłącznik pradu + dwie linki
- zapinki Sparco


Silnik : 1108cm3
- 64 KM 90 Nm (wykres)
- Olej Valvoline 10w60
- przygotowany N grupowo
- sportowy katalizator

Skrzynia biegów :
- seryjna CC Sporting


Do auta dodaje :

- 4 felgi 5” Alu Supra
- 4 felgi stalowe Polonez po renowacji
- 5 felg Alu wzór CC Sporting
- 4 felgi stalowe do zimówek

- 4 opony Margam Slick N-rally 155/65/13 srednia mieszanka
- 2 opony Pirelli P5000 Drago 175/50/13
- 2 opony Markgum Primo miekka mieszanka 175/50/13
- 4 opony 145/70/13 Frigo
- kompletne zawieszenie tylnie i przednie
- drugi silnik na czesci
- oraz pół garażu innych różnych gratów niesportowych


fotki na maila,
możliwa zamiana na BMW 318is e30

cena 9000