Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-14 22:38:02 1.4 przy 2.0dohc to p&p. 2.0 będzie w ogóle ciężko zmieścić. |
![]() paweldobra POLONEZ Dobra | 2008-05-15 13:08:12 jezeli od sierry to trzeba silnik razem ze skrzynia wymieniac,skracac wal,dziura na mieszak skrzyni tez jest w innym miejscu,no i przerobka drazkow tez bedzie.slyszalem ze polonez z tym silnikiem mial minimalnie inne wytloczenie w blasze podlogi.
napewno jest latwiej wlozyc silnik od fiata 1800/2000.jest z tym o wiele mniej problemow. |
![]() fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-15 14:03:57 tak, tylko silnik 2.0ohc jaki był montowany w poldofordach a 2.0dohc to zupełnie inna bajka. |
Marka-krak Kraków | 2008-05-15 20:58:28 a tak szczerze co najlepiej pchać do poldka (prócz oryginału) a żeby fajnie chodził ? ![]() |
![]() fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-15 22:20:46 jeśli uważasz, że włożenie roverka to sporo roboty to odpuść sobie. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-05-16 11:09:04 Pierwsze pytanie brzmi: - który masz rocznik samochodu? Jeśli po czerwcu 95 roku to musisz mieć silnik z wtryskiem i katalizatorem. |
![]() paweldobra POLONEZ Dobra | 2008-05-17 08:34:53 oto aukcja (numer 358984405) |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-05-17 13:25:22 Roverek z powodu posiadania wtrysku (i komputerka) ma sporo więcej kabelków niż Polonez z gaźnikiem, więc będzie trochę pracy. ![]() |
![]() fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-17 18:06:22
sprawa się trochę komplikuje bo masz przejściówkę a więc wąski zawias i czeka cię przeróbka na szeroki z powodu wymiany belki pod silnikiem. poczytaj sobie. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-05-18 13:48:31 Mnie oczywiście chodziło o DOHC od FIAT'a. DOHC od Forda to już jest bardzo duża przeróbka. |