Podłaczenie Stag2-w do cewki w Escort 1.3i CFI J6A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Proszę o porady związane z silnikiem 1.3i [HCS CFI J6A - monowtrysk Escort’95] i instalacją tam centralki STAG2-W:
1. Gdzie podłączyć przewód impulsowy związany z prędkością obrotową (brązowy)? Normalnie jest on podłączany do cewki zapłonowej (pulsująca masa). Ten silnik ma cewkę zintegrowaną i z raczej niewygodnym dostępem.
2. To samo pytanie dotyczy przewodu zasilania +12V (czerwony), który teoretycznie powinien być podpięty pod stacyjkę. W praktyce też jest podłączany pod +12V cewki. Czy można go podpiąć gdzieś obok tego pierwszego w układzie zapłonu? To drugie pytanie jest mnie ważne (bardziej chodzi o wygodę/estetykę) bo to +12V zawsze gdzieś się znajdzie.

Dzięki z góry za ew. odpowiedzi.
  
 
Obroty (RPM) - najprosciej kilka zwojow (5-6) na ktoryms z przewodow zaplonowych. Oczywiscie przewod (dolaczony do brazowego) w dobrej izolacji. Do Stag-2L wystarczy by reagowal na wzrost obrotow i przelaczal na LPG. Prefosjonalnie byloby podpiac pod obrotomierz.