Czy wyłącznie ASC presidenta niweluje szumy...?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem początkującym mobilkiem, na po czątekm kupiłem sunkera two i montowaną na klape antenke sunkera 145cm i nie jestem zadowolony (zasieg max 5 km i te pie.... szumy) ale ok dużo kasy nie wydałem i teraz chce zmienić sprzet.
Najbardziej doskwierają mi szumy czy tylko ASC presidenta z tym sobie poradzi (pierwszej, drugiej a może trzeciej generacji...?), chodzi mi o szumy pomiędzy rozmowami,dla mmnie nie do wytrzymania na dłuższą metę
Jestem zdecydowany na unidena 520 ale on nie posiada ASC tylko jakis filtr ANL a to chyba nie to samo, Czy Uniden daje możliwości porównywalnego komfortu do ASC presidenta (choć sam nie testowałem może ktoś podzieli sie doswiadczeniami?)
Jaką poprawę daje filtr ANL
MOBILKI.... Poradźcie
pozdrawiam KA

[ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2008-05-25 21:33:11 ]
[ powód edycji: literowka w tytule - poprawiono ]
  
 
ASC to nic innego jak automatyczny squelch, czyli automatyczna blokada szumów, którą w innych radiach operujesz ręcznie (SQ), a ANL to Automatic Noise Limiter, czyli filtr zakłóceń liniowych, inaczej mówiąc zakłóceń pochodzenia eterowego.
Presidenty też mają ANL tylko bez możliwości wyłączenia, natomiast Unideny nie mają ASC, ale są nieźle odfiltrowane (szczególnie te wyprodukowane jakiś czas temu) i nie ma tu sensu za punkt odniesienia brać jakiegoś Sunkera, bo to sprzęt z najniższej półki jakościowej.
Na pewno na Unidenie będzie o niebo lepiej, aczkolwiek nigdy nie będzie tak dobrze, żeby nie mogło być jeszcze lepiej

Radio nie musi mieć ASC żeby nie szumiało, wystarczy kupić radio dobrej jakości, dobrze odfiltrowane, z dobrą separacją kanałów itp