Wymiana mat grzewczych w przednich fotelach-skora 97rok.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie.Temat ten byl juz walkowany na forum,bylo pisane duzo,ale troche chaotycznie. Po sprawdzeniu instalacji, wiem ze napiecie dochodzi do foteli,choc nie slychac zalaczania przekaznikow (dwa najgrubsze przewody,na ktorych pojawia sie napiecie,po wlaczeniu podgrzewania z kokpitu) Prosze mi potwierdzic,czy jest prawda,iz w fotelach sa dwie maty,siedzisko i oparcie? Mnie osobiscie zalezy na siedziskach.Chcialbym wymienic maty na uniwersalne.Nie bede mial wiekszych klopotow z usunieciem starych mat w tym modelu foteli? Demontowac cala pianke,czy mozna jakos je wysunac spod skory? Na te pytania nie znalazlem odpowiedzi w wyszukiwarce,prosze o pomoc.
  
 
Tak, są dwie maty.
  
 
Hey, Dziekuje A sa one polaczone rownolegle,czy w szeregu? Musze sie przygotowac,przed wykreceniem foteli Moze by wystarczylo w miejscu przepalenia zesztukowac,zlutowac jakos?
  
 
Zasilane są szeregowo, ale łączą się na zewnątrz, gdzieś pod siedziskiem. Co do naprawy może być trudno, drut ten (chromonikielina czy coś podobnego) się słabo lutuje, a na skrętkę może długo nie wytrzymać. Też zabieram się za wymianę mat w jednym fotelu, jak na razie udało i się kupić używki
  
 
Przy piekniejszej pogodzie wymontuje fotele i zobacze najpierw gdzie jest przerwa.Stawiam na siedzisko,ze wzgledu na wieksze naprezenia i prace maty grzewczej pod wplywem ciezaru ciala. Skretka,ewentualnie kostka skrecana i zobaczymy.