Przeplywowmierz do X30XE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Padl mi przeplywomierz. Mam silnik X30XE i nie moge go dostac.
W zasadzie to moze i moge, ale nie umiem znalezc, bo nie wiem jaki ma byc "odpowiednik". Mam tylko numer oplowski 0836580 i szukajac po nim, niewiele znajduje.

Sa BOSCH'a o numerach
0280 217 519
0280 217 503

ale tez nie wiem ktory ma byc prawidlowy.
Wie ktos z was jaki powinienem kupic ?

I na koniec pytanie, skoro auto jezdzi z odlaczonym przeplywomierzem, i to nie wiem czy nawet nie lepiej niz "z", to po co on w ogole (pomijajac fakt swiecacego sie check'a) ?
  
 
jeżeli świeci się check, to znaczy że jeździsz na trybie awaryjnym.
Przynajmniej u mnie zdecydowanie w tym trybie było gorzej niż normalnie (mniej mocy, odcięcie powyżej 3,5 tys obrotów)


  
 
Cytat:
2008-06-24 15:40:43, silent pisze:
jeżeli świeci się check, to znaczy że jeździsz na trybie awaryjnym. Przynajmniej u mnie zdecydowanie w tym trybie było gorzej niż normalnie (mniej mocy, odcięcie powyżej 3,5 tys obrotów)



Uszkodzony przeplywomierz jest odlaczony. Z podlaczonym w ogole nawet nie odpala.

Check sie swieci, auto sie kreci do odcinacza i jezdzi tak jak z przeplywomierzem a moze nawet i ciut lepiej.

Wazne jest dla mnie jaki mam kupic, to czy mozna jezdzic z/bez to traktuje jako "ciekawostke dropsa".
  
 
e tam coś masz skopane, przy odłączeniu przepływki auto wchodzi w tryb awaryjny i masz 60% mocy.

Mamy kolegów w klubie którzy klika lat jeździli w trybie awaryjnym, bo nie było różnicy

Albo miałeś tak walnięŧą przepływkę, że jeździłeś jak w trybie awaryjnym i teraz nie widzisz różnicy.


A na starej przepływce nie masz numeru,
Bo wynika że 519 jest zamiennikiem 503 i pasuje też do Vectry,


  
 
Vino ja mam przepływkę moge ci wysłać jak pomoże to jakoś się rozliczymy.
  
 
Cytat:
2008-06-24 20:38:20, Wiktorzi pisze:
e tam coś masz skopane, przy odłączeniu przepływki auto wchodzi w tryb awaryjny i masz 60% mocy. Mamy kolegów w klubie którzy klika lat jeździli w trybie awaryjnym, bo nie było różnicy Albo miałeś tak walnięŧą przepływkę, że jeździłeś jak w trybie awaryjnym i teraz nie widzisz różnicy. A na starej przepływce nie masz numeru, Bo wynika że 519 jest zamiennikiem 503 i pasuje też do Vectry,



bzdura
mv6 traktuje brak przepływki jak okazję do wychlania nieco więcej niż zwykle, ale nie opierdala się specjalnie a już napewno nie jest to 60% mocy
oczywiście odcinka tam gdzie zwykle
  
 
Cytat:
2008-06-24 21:24:13, Cleber pisze:
Vino ja mam przepływkę moge ci wysłać jak pomoże to jakoś się rozliczymy.



Byloby fajowo

Namiary dam na priv
  
 
Cytat:
2008-06-25 10:33:51, dARTi pisze:
bzdura mv6 traktuje brak przepływki jak okazję do wychlania nieco więcej niż zwykle, ale nie opierdala się specjalnie a już napewno nie jest to 60% mocy oczywiście odcinka tam gdzie zwykle



ano właśnie, nie tylko mv6 tak myśli o przepływce...
włączenie się "check'a" nie jest równoznaczne z włączeniem trybu awaryjnego. Jeśli takowy się włącza to znaczy że jeszcze coś poleciało... przeważnie czujniki wałków, wału, itp.
  
 
No auto jezdzi normalnie, nawet moze ciut lepiej - ale to tylko wrazenie moze.

Na niskich obrotach, ponizej 2k potrafi sie czasem przydusic jak dostanie za duzo gazu. Ale to tyle.

A i jeszcze jak na luzie obroty spadaja, to wczesniej zatrzymywala sie wskazowka od razu na 500rpm a teraz spadnie do 250, i dopiero potem wraca na 500rpm.

Slaby ten czujnik, taki drogi, potrafi unieruchomic auto, a w sumie gowno daje ? Po co w gole to jest ? Kolejna niepotrzebna czesc, ktora sie moze popsuc, zeby producent mogl zarobic ?
  
 
To po co wam w tych X - ach potrzebne przepływki, skoro tak dobrze się jeździ bez nich ?

To rozumiem, że auto jeździ bez grama informacji o ilości powietrza tak samo jak z tą informacją ?


  
 
to tylko mylne wrażenie...

jak zamkniesz oczy też może Ci się wydawać że lepiej się jeździ bo nie widzisz przeszkód

[ wiadomość edytowana przez: jorgi dnia 2008-06-25 13:02:25 ]
  
 
Ech panowie...

Wywalcie wszystkie czujniki z silnika i wstawcie gaźniki. Też będzie jeździć
 
 
Czujniki to złooo
  
 
Normalnie zrobie wam na zlosc i pojade na hamownie....
  
 
Cytat:
2008-06-25 13:48:41, Immo pisze:
Wywalcie wszystkie czujniki z silnika i wstawcie gaźniki. Też będzie jeździć



Ano właśnie... bez czujników -> gaźnik
wtryskarka -> czujniki :/
  
 
Cytat:
Normalnie zrobie wam na zlosc i pojade na hamownie....

Vino nie rób tego bo zepsujesz mi humor do końca tygodnia

Komp po to bierze z czujników dane aby jak najdokładniej dawkować paliwo. Jak nie ma tych danych to korzysta z map. Czasem na mapach auto pojedzie lepiej, czasem gorzej, zależy od chwilowego AFR. Ot i cała fizolofia

Za to pewnym jest że po dłuższej jeździe na mapach spalanie będzie znacząco wieksze niż po tej samej jeździe gdy komp precyzyjnie dawkuje paliwo

[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-06-25 14:40:56 ]
 
 
Mnie jak komp mrugał błędem przepływki nie ciągnął dobrze do smego końca, znaczy się auto nie jechało tak jak trzeba. No ale WY V6 macie inaczej.