| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
czupryn olsztyn | 2008-09-01 21:49:05 mam prosbe a mianowicie,chodzi o rozkodowanie numeru VIN SB164ABK10E082559 |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2008-09-02 09:35:05 Jakaś Cari składana w Angolii ?
Więcej niech się wypowie ktoś, kto me EPC - moje po instalacji systemu straciło się, i wymaga pomocy... wiadomo kogo
pzdr |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2008-09-02 14:07:48 Przecież to na pierwszy rzut oka widać, że to nie ST tylko AT
Jakieś 4A/7A-FE pod maską
I do tego angol
Pozdro. |
czupryn olsztyn | 2008-09-02 18:26:08 zgadza sie ,to jest angol i w dodatku z fajerą po prawej ale czemu piszesz (Jakieś 4A/7A-FE pod maską), czy to cos gorszego? |
czupryn olsztyn | 2008-09-02 18:29:16 zgadza sie ,to jest angol i w dodatku z fajerą po prawej ale czemu piszesz (Jakieś 4A/7A-FE pod maską), czy to cos gorszego? |
Talus TOYOTA DRIVER Carina E / Evo '07 Mielec | 2008-09-02 18:58:25 napisał tak, bo to nie jest 3S-FE(2.0Gti) czy chociażby 3S-GE (2.0) tylko zaledwie 1.6/1.8 .
a ciekawy jestem jaka różnica byłaby na prostej między moją 1.8, a karawanem 2.0 ![]() |
czupryn olsztyn | 2008-09-02 21:43:41 akurat mieszkam czasowo na wyspach,pozdrawiam |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2008-09-02 23:13:18
Dla mnie, posiadacza 2,0 - owszem. Poczytaj forum to i inne, to zobaczysz, że znacznie więcej kłopotów sprawiają silniki 1,6/1,8 niż 2,0. Przykładowo, na 10 przypadków padniętych wtrysków benzyny w Carinie E tylko jeden jest w 2,0. O sondach lambda/LB już nie wspomnę Jakieś nagminne branie oleju, wypalające się gniazda zaworów przy LPG i takie tam różne.
Oczywiście to nie jakieś konkretne dane liczbowe tylko orientacyjne z mojej pamięci na podstawie własnych obserwacji tego forum i innych
Mam nawet taką własną teorię, że to wynika z tego iż silniki 1,6/1,8 są za słabe do tak dużego auta, co daje efekty przy przebiegach rzędu 150+tys. km, bo dziś znaleźć Carinę z rzeczywistym mniejszym przebiegiem to tak jak spotkać Yeti
Dlatego też zdecydowałem się na 2,0. Tak jakoś sobie przyjąłem że auto powinno mieć 100KM/tonę i w perspektywie czasu nie zawiodłem się
Talus, trochę Ci się pokręciło, a nawet bardzo 3S-FE to "cywilny" silnik, a 3S-GE siedzi w GTi
Pozdro. |
Talus TOYOTA DRIVER Carina E / Evo '07 Mielec | 2008-09-02 23:35:01
każdemu może się zdarzyć. ale i tak jestem ciekawy ![]() |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2009-08-27 20:33:39 NIe chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj. czy orientujecie się gdzie w toyotce rav z 98 roku znajde nr vin, jeden jest wybity na grodzi silnika tuż przy tabliczce znamionowej, ale zastanawiam się czy przypadkiem nie ma gdzies drugiego miejsca gdzie jeszcze najde owy nr [ wiadomość edytowana przez: junior_ek dnia 2009-08-27 20:36:04 ] |
BlackC RAV4 D4D 2005 | 2009-08-27 20:49:27 Może jest jeszcze na podłodze przy przednim fotelu pasażera . |
piotr0437 TOYOTA DRIVER ![]() Corolla E11 Liftback Warszawa | 2009-08-27 21:14:33 |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2009-08-27 22:04:38 mam ta instrukcje, ale w necie znalazlem jeszcze opis ktory podobno dotyczy ravek od 1994-2005 i mowi o numerze vin w okolicach siedzenia pasazera od strony dzwigni zmiany biegow, ale szukalem i nie znalazlem, wiec pewnie pisal to ktos niedoinformowany. Pozdrawiam
|
piotr0437 TOYOTA DRIVER ![]() Corolla E11 Liftback Warszawa | 2009-08-27 23:17:24 Ciekawe kto to napisał i gdzie ?
Miejsce wybicia nr nadwozia jest ściśle określone, w zależności od modelu i jest to podstawowy numer identyfikacyjny. RAV4 94-00 numery posiada jak podałem poniżej, RAV4 00-06 - pod przednim siedzeniem pasażera - łatwo znaleźć (również jest to w instrukcji) oraz w niektórych modelach w górnej części deski rozdzielczej po lewej stronie. Pozdrawiam |
junior_ek TOYOTA DRIVER Rav4 Żywiec | 2009-08-27 23:24:04 |