MotoNews.pl
  

Regulacja gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ustawiłem gaz w samochodzie według instrukcji zawartej w "Krótki poemat na gazu temat". Otóż wyszło mi, że śruba czułości membrany jest wykręcona 5,5 obr na 9obr, a register 4,5 na 9obr. Przy większym dokręceniu śruby czułości następuje dławienie się silnika. Nie ważne ile dokręcę register czy 1 czy 2 obroty, to i tak pali tyle samo, a wychodzi około 16 w mieście i 10 na trasie. Jedynym zwężeniem w dolocie jest mikser 32mm. Wcześniej była zastosowana zwężka w dolocie, ale nic nie pomogło w zmniejszeniu spalania, za to był bardziej mułowaty. Instalacja jest IIgen, silnik 1.8 na monowtrysku. Silnik pracuje równo i nie ma żadnych wahań obrotów czy szarpania. Wszystkie podzespoły silnika sprawdzone i wydają się być ok.