Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2008-10-15 20:13:15 |
![]() kieleczek LOB MEMBER A i C Warszawa/Grodzisk Mazowiecki | 2008-10-15 20:34:22 O ile dobrze pamiętam (u siebie zdejmowałem na wiosnę) możesz zrobić następująco:
Zdejmujesz zaślepkę z końca progu, wystarczy wyjąć dwa nity rozprężne. Potem od spodniej strony pogu wyciągasz plastikowe "nity" (jest ich kilka), wystarczy je podważyć np. śrubowkrętem. Na końcu wystarczy szarpnąć listwę i wychaczyć ją z zatrzasków. I tyle. |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2008-10-15 21:01:07 Ale chodzi ci o tą uszczelkę czy osłonę progów, jeśli o uszczelkę to szarpiesz ją trzyma ją kilka nitów potem ją wkładasz przy pomocy młotka, ale gumowego. |
![]() MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2008-10-16 00:06:01 chodzi oczywiście o tą długą listwe co idzie od przedniego błotnika do tylnego nadkola po progu - czarna gumowana,niby jakaś uszczelka.
|
![]() kieleczek LOB MEMBER A i C Warszawa/Grodzisk Mazowiecki | 2008-10-16 08:52:30
Dokładnie tak ![]() |
![]() MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2008-10-18 18:28:28 |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2008-10-18 20:44:03 Ciekawe, dlaczego rdzewieje u wszystkich w tym samym miejscu, co Adam opel robił źle podczas produkcji |