Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bigelektron TOYOTA SPEC ![]() Katowice | 2008-11-02 13:46:28
Jeszcze jedno nie patrz na parametry ,bo co z tego kiedy rozpedzisz go od 0-100 w np 12 sek krecac do odciecia ,skoro w praktyce wazny jest but w przedziale 2000-3500 bo wtedy masz najmniejsze spalanie i najczesciej tych zakresow uzywasz podczas normalnej exploatacji.Tylko jazda probna i porownanie najlepiej jednego po drugim,wykaze czego potrzebujesz. Zbyt czesto mam klientow ktorzy np nakarmieni tym co ma wyuczone na szkoleniach sprzedawca...o dynamicznym silniku i elastycznej skrzyni biegow ![]() ![]() Jedziesz sam i jeszcze jako tako masz przyspieszenie ...wsiada 3 0soby i masz super mula. ![]() ----------------- Toyota Lexus diagnostyka i naprawa Rowniez hybrydowe i wersje USA Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera. Naprawa elektroniki. Regeneracja sterownikow Air bag. Wpisywanie nr.Vin w komputer |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2008-11-02 13:48:35 dokladnie zgadzam sie z poprzednikiem moje auto wazy mniej niz 1300 kg i silnik 2.0 mozna powiedziec ze jest dynamiczny przy takiej masie wracajac do tematu albo 1.6(skoro wiekszych nie ma) albo diesel. Co do jazd testowych to wrecz koniecznosc ![]() pozdro i udanego wyboru ![]() |
peterchen Chełm | 2008-11-02 16:24:02 Ja auta nie kupuje tylko rodzina stw że wolą 1.4 bo mniej pali (wiadomo jakie są ceny benzyny teraz) bo bedą jeździć po mieście (a uważają że do tego nie potrzeba mocnego silnika) Sam bedę czasem korzystał z tego samochodu i boję się właśnie że bedzie strasznie mulił bo 1.4 przy masie nieco ponad 1000 kg to nie jest jeszcze źle ale mam wrażenie że 1.4 przy masie 1300 kg to może być porażka a wiadomo że silnika w samochodzie nie wymieni ![]() |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2008-11-03 19:06:12 Kolega ma aurisa 1.4. i wolałby mieć 1.6. Jak chcesz ekonomicznie jeździć to ten samochód ma zapalane lampki, kiedy masz zmienic bieg, aby ekonomicznie jechac. 1.4 pali tyle samo co 1.6 praktycznie. Przy ostrej jeździe nawet więcej. Więc nie samą pojemnością człowiek żyje ![]() |
![]() Pigletto TOYOTA DRIVER V50 Orzesze | 2008-11-03 21:52:56 Jeśli rodzina chce ekonomicznie jeździć i to głównie po mieście to niech biorą 1.4. Mniejsze ubezpieczenie i mniejsze spalanie i pewnie tańszy w zakupie. W mieście raczej przyśpieszenie nie ma takiego znaczenia. Do w miarę sprawnego poruszania się powinien taki silnik wystarczyć ale dużo więcej bym nie oczekiwał.
Na jeździe próbnej warto sprawdzić jak się jedzie przy włączonej klimie. |
peterchen Chełm | 2008-11-04 01:03:05 Dzięki wielkie za wszelkie opinie ![]() |
![]() Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2008-11-04 10:41:43 Ta waga cos ciezka, jestes pewien ze to nie masa calkowita dopuszczalna 1300KG ?
Jak dla mnie silniczek w poprzedniej E-10 1332ccm i 88KM nadawal sie do w miare dynamicznego przemieszczania jak nie zapakowalem wiecej ludzi do srodka. Np. silnik 1.6 w SX4 to juz muł tam powinien byc 2.0 jak nic. Nie jezdzilem ŻĄBĄ ale z tego copiszesz i twoich potrzebach to wybral bymmiedzy 1.6 a D-4D. |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2008-11-04 10:44:29 Masa powinna się zgadzać - Auris z D-Catem waży 1450kg, więc 1.4 ma szanse mieć 1300... tyle, co Camry SV10 ( 2.2 ) w sedanie ![]() pzdr |
peterchen Chełm | 2008-11-04 11:07:21 Hehe wybór nie należy do mnie rodzina zdecydowała się jednak na 1.4 chyba polacy maja jakiś uraz do większych silników bo żyją w przekonaniu ze im wieksza pojemność tym większe zużycie paliwa a to do końca nie jest tak ![]() |
![]() piotr0437 TOYOTA DRIVER Corolla E11 Liftback Warszawa | 2008-11-04 18:19:48 Wszystko zależy od punktu odniesienia. Jak dla mnie 1.4 VVT-i 97 KM to rakieta, gdybym wsiadł do 1.6 to chyba bym się zabił ![]() (aktualnie 1.8D 67 KM) . Fakt, że coraz więcej samochodów wyposażana jest w mocniejsze silniki i stąd coraz więcej kierowców wybiera mocniejsze auta. Auris ma 1.6 DualVVT-i, więc silnik jest znacznie nowszym i mocniejszym od 1.4, a przy tym róznica w spalaniu niewielka. A 126KM dla niektórych (również z naszego forum) może okazać się wołem drabiniastym, którym nie da się jeździć. |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2008-11-04 21:33:38 1.6 nie jest wcale dużo droższy ani w zakupie, ani w utrzymaniu. za to jest dużo przyjemniejszy podczas jazdy... |