Jaki silniczek wsadzić ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od pewnego czasu zastanawiam sie nad włożeniem jakiegoś innego silniczka do Poldka. Tylko jaki oczywiście każdy mówi 2.0 od 132 tylko są w cenie i podobno nieciekawy stan techniczny, a moze ktoś wsadzał inne ?
  
 
Ja tylko slyszalem, ale nie widzialem... Ze mozna 1.8 DOHC, 3.0 jakis tam (ale roboty przy tym co nie miara), slyszalem tez ze ktos wstawial jakies V-ki... Ale moze to tylko ploty

Pzdr
  
 
1.8 DOHC 1.6 2.0 pasują od 131 i 132 natomiast inne to nie wiem
  
 
jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci ja czytalem na forum policyjnym ze gdzies mieli poloneza z silnikiem HONDY a to bylby wypas taka 1,6 Vti 0 160KM w serii
  
 
a mozesz podac adres tego forum policyjnego ciekawe o czym oni rozmawiaja
  
 
gdzies zgubilem addres ale dalem kiedys to na forum ptk takze gdzies ten post tam sie kryje ak poszukam to dam znac
  
 
A ile sie da wycisnąć z gażnikowego 1500 AB ?
  
 
gadalem z kolesiem ktory kiedys bawil sie w wyscigi torowe i powiedzial ze 130KM bezproblemu bez TURBO
  
 
Coś Ci powiem. Kupisz 2.0, który nawet nie będziesz wiedział jak chodzi, musisz zapłacić za jego założenie i będziesz miał kiepski silnik w aucie, do którego nie został on zrobiony. Lepiej dać seryjny np do Świątka. Za tą samą ceną i bez żadnych beznadziejnych przeróbek wyjedziesz od niego poldkiem 1.5 z zajebistym silnikiem.
 
 
130 konia to brzmi ciekawie a da sie tym jeździc po mieście bo z tego co wiem do wyścigów silnik robi sie na dwa trzy wyscigi i po sprawie a co 2.0 to własnie wiem że silniki stoją po około 1 tyś zł i nie wiadomo co to jest .
  
 
Trombocyt to wlasnie 130Km to jest wlasnie na codzinna jazde on powiedzil ze z tych silnikow wyciskali do 180KM bez Turbiny
a co 2,0 to spokojnie dostaniesz za 500 zlotych nie raz za 1000 to nawet z gwarancja sie trafi
  
 
Szukalem u siebie tzn w 3 miescie po ogloszeniach bryndza nic nie ma, Jedynie w GT widziałem i było 1100 1400 różnie bywało natomiast caly czas sie zastanawiam czy nie wsadzic podrasowanego 1500 AB musze to wszycho przekalkulować
  
 
a jaki w tym wszystkim sens?130 150 ?co z tego jesli po miesiacu padnie skrzynia i most?
  
 
to trzeba lepszy most lepsza skrzynie itd
  
 
....lepszy most....lepsza skrzynie....moze lepsza bryke? sztuka jest zeby przy wszystkich zmianach jednak pozostal to polonez
  
 
Zgadza sie i Polonez zostanie ale np. most od trucka czy cargo na pewno wytrzyma wiecej niz Caro Taksamo moze silnik od Fiata 132 jest dynamiczniejszy niż 1600 A do 2.0 ze 132 moze lepiej wsadzic most od 132 . A czyz mie fajnie to wyglada jak niepozorny Polonez pruje i rusza spod swiatel zostawiając innych w tyle
  
 
pewnie ze fajnie ,ale wiez mi ze do tego wcale nie trzeba zmieniac wcale silnika,na autostradzie bez wiekszych problemow wydoilem ze swojego 185km/h i nie sa to puste slowa,ale to co najbardziej cieszylo to nie same osiagi ale mina faceta ktory sypal megana cosik okolo170-180 a kolo niego przemknal podlot w kategori najglupsza mina swiata pierwsze miejsce
  
 
No ja swoim tyle nie jechałem najszybciej to 170 km/h i tak bylo zdziwienie ze taki Polonez i tyle jedzie Jednak cos przy silniczku chcialbym zrobic
  
 
pogon go kiedys bez obudowy filtra lub z taka kombinacja jaka Ci wyslalem
  
 
Mój pomysłe był taki:
Polerowanie kanałów, leko spalnowana głowica, odciązone koło zamachowe, most od trucka, pogrzebać w pzełożenaich w skrzyni