| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-08-03 21:00:19 trzeba bylo odrazu lac castrola |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-08-03 21:05:13 własnie wydawało mi sie i miałem to napisac ze na dotarciu już też powinin byc castrol |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2003-08-03 21:14:37 RS dobry na wszystko |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-03 21:46:55 Hm Castrol nie mogłem na początku bo doradzono mi na dotarcie QS 20W50 ponieważ coś niby tam z panwiami robi nie wiem co ale podobno ma większa frakcje smarną i dlatego kazali mi nalać ten. A co do 4,4 to jest całość dobrana do wałka i do tego co ja chciałem uzyskać i czy to tak dużo.....Kolega Kuner ma 5mm inny 6 a hardcorowiec 7,5 ale ten to non-stop w sporcie. Doradzcie mi co z tym gorącym powietrzem i na tymi dyszami....wentylator dodatkowy zapodać...???? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2003-08-03 21:50:45 raczej miske alu + 4 litry RS'a + chlodnice oleju (moze byc z wentylem tez), b.dobre sa od Kadetta/Astry GSI |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-03 21:53:33 Ale odpowiedzcie mi przez pierwsze 98 km ani razu nie dostał stukowegom, dzisiaj odkleiła mi się za zaślepka i zassał sobie ciepłego powietrza czy przez to mógł dostać stukowego???? |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-03 22:13:36 Apropo tego zestawu miska/alu/rs/wiatrak to gdzie moge znaleźć wytłumaczone jak krowie na rowie cały montaż tego układu chodzi mi o chłodnice.....i ile wtedy dodatkowo oleju wchodzi bo miske mam 4 litry...... |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-03 23:46:51 artykuł o montażu chłodnicy /choć wg mnie średnio dokładny/ jest na stronie fnf. a co do tego, ile oleju, to już zależeć będzie od pojemności konkretnej chłodnicy i węży... |
Kuner Raszyn / Wawa | 2003-08-04 00:02:10 Skoro mowa o silniczku na dotrciu to mam pytanie co do swojego.Mam przejechane 700km i dzisiaj jak zatankowałem 98 na pewnej petrochemi to zaczoł mi parskac jak głupi i obroty na jałowym spadły (wcześniej miałem 900 obr a teraz mam 600). Czym to może być spowodowane? Czy to może być wina paliwa?
Daymon a co do stukowego to odkryłem jedna rzezc.Jak zatankowałem 98 na stacji przy Geancie to stukowe było.JAk zalałem 95 na shellu to nie było.JAk zalałem 98 na jakiejś prywtnej stacji na wsi to stukowe było.Jak zatankowałem na JETcie to nie było.Wszystko zalezy od paliwa... |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-08-04 09:12:39 Yo stukowe dzisiaj znikło!!!!!! Zero, zatkałem zaslepke, paliwo mam z Rafinerii Gadańskiej i jest spoko nalałem 98. Co zaś do paliwa to zgadzam się z Tobą, ja na zawsze tankowałem na Shellu ale teraz wiem że póki nie dotre nie leje bo Shell jest suchą mieszanką i może się bardziej grzać niż na 98. Co zaś się tyczy spadania obrotów to może ten tego jak piszesz paliwo i gaźnik cosik odmawia posłuszeństwa.....pozrdrawiam |