Spadek mocy przy 2 tysiacach obrotow silnik d4d toyota rav 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.MAM problem z toyota rav 4 silnikd4d 2.0. Otoz samochod ma przebieg oryginalny 90 tys km i nie mialem problemow az do teraz.Wymiana olejow i filtrow bez wiekszych odstepstw.Ostatnio auto dziwnie tracilo moc.W zakresie 2-2,5 tysiaca obrotow silnik zachowuje sie dziwnie,po wcisnieciu pedalu gazu auto zaczyna slabnac i troche nim szarpie. Wymieniam filtr paliwa i tu znaczna poprawa praktycznie nic sie nie dzieje.Po wyjezdzie za miasto w momencie gdy obroty sa rowne lub ponizej 2000 tysiecy nie ma problemu...gdy jednak prubuje przyspieszyc auto nie ma mocy.Nie wystepuje zadne wieksze kopcenie.W pewnym momencie zaswieca sie lamka powiadamiajaca mnie o ANOMALIACH PRACY SILNIKA-kolor pomaranczowy.Po pewnym czasie sama gasnie -auto bylo zatrzymane.Udaje sie do TOYOTY SERVIS.Facet mowi ze takie zjawisko wystepuje czesto?????!!Proponuje ze w momencie zaswiecenia kontrolki zatrzymac i wycignac kluczyk!!!Samochod poddaja analizie diagnostycznej.Wychodzi kod bledu P 0 627.I gosc mowi ze to pompa.Nie wiem czy moge tym autem w takim stanie wrocic do kraju???Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna...Moze ktos zna kody bledow i dokladnie moze okreslic sektor usterki . Analizuje niektore wypowiedzi internautow i nie moge tego jakos przypasowac do swojego przypadku. Co mu jest ???? Pomocy!!
  
 
Błąd 0627 wskazuje na zbyt niskie ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę. Do naprawy pompa bądź wymiana zaworu scv. Zastanawiające jest, że wymiana filtra paliwa dała chwilową poprawę. Może jakiś syf wozisz w baku i go zapycha?

może tutaj coś wydumasz
http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=82044&st=0&p=758778&#entry758778
  
 
tak jak wspomniał powyrzej klubowicz problem był z zaworami scv. są one wymienne.
  
 
Miałem idenytczne objawy !!!
rozłaczyłem EGR I TO DAŁO RADĘ.
2002 d4d4
  
 
możesz spróbować nalać mu na razie jakiegoś czyściwa do układów wtryskowych,jeśli chcesz dojechać do kraju ,a ogólnie to poczynając od zaworów scv,przez pompę do wtrysków może dojść,tester i diagnozować trzeba,chyba że masz kupę szmalu i na chybił trafił lecisz???pozdro.