[126p] 650cc i dellorto 40 ..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po wnikliwych obliczeniach wyszło że zeby gaźnik 2x40mm dobrze pracował w malcu potrzebna by była gardziel ok. 26-27mm (przy mocy max. w okolicy 6000obr i 32mm w przypadku mocy max. w okolicy 7000-7500obr..
ponieważ silnik ma trochę pojeździć to zarzucam projekt
silnik będzie złożony na głowicy i gaźniku z Pandy.. być może ze zsynchronizowanymi oboma przepustnicami


ps. słyszał ktoś o zmianach regulaminów KJSów w roku 2004? podobno silniki będą musiały odpowiadać przepisom A lub N grupy, czyli nici z przeszczepami silników czy nawet zmianami gaźnika (słyszałem to od człowieka z Automobilklubu Krakowskego)
  
 
mam nadzieje ze w okregu bydgoskim nie bedzie takich zmian...chcemy z zoltarem poszalec...malcami ze swapami...co do glowicy od pandy to sie przyczepic raczej nie moga...wpiszesz tylko fiat 126 Abarth...
  
 
Cytat:
co do glowicy od pandy to sie przyczepic raczej nie moga...wpiszesz tylko fiat 126 Abarth...



Tylko wtedy musisz jeszcze wykombinować kartę homologacyjną na taki wóżek

K.Y.
  
 
hm
a moze wiesz jakie zastosowac dysze paliwa i powietrza? jaką rurkę emulsyjną?
  
 
a przy jakich obrotach planujesz mieć moc maksymalną?
  
 
planowałbym bym przy 7000tys bardzo mi jakoś te obroty podchodzą,ale mam nanoplexa system i nie wiem jak to bedzie właśnie.Ale powiedzmy że 7000tys, lub 6500
  
 
gardziel do 32mm
d.paliwa 125-130
d.powietrza 180
rurka em. 7772.8 lub 7772.7
  
 
Cytat:
2003-08-04 16:17:10, Madcar pisze:
mam nadzieje ze w okregu bydgoskim nie bedzie takich zmian...chcemy z zoltarem poszalec...malcami ze swapami...co do glowicy od pandy to sie przyczepic raczej nie moga...wpiszesz tylko fiat 126 Abarth...



a po co homologacja jesli jezdze i tak w wyzszej klasie i wygrywam generalke
  
 
Wszechmocny, cieszy mnie niezmiernie że użyłeś kalkulatora do dopasowania gaźnika, bo już się bałem że będę Ci musiał o tym wspomnieć Powtarzam (i sam robię się nudny): do jazdy trochę szybszej niż po mieście powinien się nadać gaźnik Weber 30 DGF 7/750 z CC, a o ile wiem pasuje idealnie w miejsce gaźnika z Pandy.
  
 
krzemowy, na pewno pasuje bo w Pandzie jest właśnie 30 DGF

forti, problem jest taki że mają u nas niedopuszczać takich samochodów do KJSów :|

  
 
oj no to byłaby lipa chyba bym zmienił samochód jak by do tego doszło.To ma być ogólnie w całej polsce?
  
 
informacja jest od człowieka z Automobilklubu Krakowskiego, natomiast nie pytałem czy to wymysł PZMotu czy AK - ja mam nadzieję żę się opamiętają na czas i przestaną wymyślać durne przepisy i zajmą się przygowaniem Rajdu Krakowskiego ...dla mnie to zresztą też dramat bo nowa głowica się szykuje..
  
 
hehe no dla mnie to też nie byłoby pocieszające ale myslę ż z jednej strony to byłoby dobre bo walka byłaby wyrównana.Jest w tym troche racji.To by sie jeszcze zrobiło jeden motorek a grupowy jakis wymiocik
  
 
przygotowanie auta spełniającego wymogi A-gr. jest trudniejsze niż auta o dowolnych modyfikacjach.. równości by nie było bo zawodnicy których nie stać jeździli by 24-35konnymi maluchami, a ci z gotówką 50 konnymi...
natomiast nie było by ciekawych pojedynków w wyższych klasach np. kaszel 1,1 - subaru impreza
  
 
nie sądzę żeby to doszło do skutku gdyż sprawdzanie i robieranie silnkiów w celu sprawdzenia zgodniości przeróbek z homologacją jest kosztowne i pracochłonne w takim razie podrożały by imprezy .Wątpię w to
  
 
jest to bez sensu, ale inny silnik czy inną głowicę/gaźnik widać na 1 rzut oka...

szczególnie bez sensu że do tej pory nawet pod maski nie zaglądali!! ja nie miałem zabezpieczonych kroćców gaźnika, nie miałem rękawa ani zagłówka fotela pilota i bez problemu mnie puścili... dodatkowo zapomniałem zgody właściela pojazdu (nie na mnie jest dowód )

jakaś paranoja.. ja też mam nadzieję że nie dojdzie do skutku