witam ja onizylem i wiem conieco o tym
no wiec na poczatku mialem obcieta serie o 3 zwoje bylo nisko i fajniutko (ale mowia ze ja jestem zboczony na tym punkcie) puzniej zalozylem sprezynki z trucka
i obciolem o 4 zwoje bylo super
ale puzniej wciaz bylo malo i zalozylem takie kombinowane sprezynki i one mniej wiecej wyglodaly jak po obcieciu 5 zwoi i to byla masakra to byla piekna wrecz nappiekniejsza gleba
co do tylu to oczywiscie resorki na plasko + dodatkowe piorko
do tego wszystkiego amorki nie wiem co o tym sadzicie ale na przod przy takim obnizeniu trzeba dac kroszy amorek
ale wiem ze swoich zrudel ze ponoc z jakiejs lady sa krotsze i pasuja idealnie wciaz badam ta sprawe jak tylko sie cos dowiem dokladnie z jakiego modelu to podam
na tyl najlepiej amorki regenerowane + utwardzone
mysle ze dobrym posunieciem jest zamontowanie stabilizatora tylniego ale nie wiem dokaldnie bo nie mialem okazju sie takim nacieszyc
(
UWAGA
a teraz nawazniejsze przed obnizeniem i utwardzeniem sprawdz jak sie ma sprawa podluznic, zgrzewow itp bo to jest bardzo wazne ja po 3 miesicach na krocitkich i bardzo twardych sprezynkach + oponki 195/45 R15 rozwalielem co sie da podluznice sie rozeszly spawy rozpawaly ale wolno to ja nie jezdzlem
jezeli mialbym obnizyc takiego poldzia jak twoj czyli troszke lat juz ma to asekuracyjnie poprawilbym te spawy
pozdrawiam
Cichy