Wymiana mechanizmu zmiany biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zastanawiam się nad naprawą mechanizmu zmiany biegów, gdyż czasami mam problem z płynnym wrzuceniem biegu 1 i R. Wlazłem ostatnio pod auto i zobaczyłem że mam pękniętą w miejscu mocowania śruby pokrywę mechanizmu oraz w miarę luźno chodzi drążek jak go chwyciłem ręką.

1) Czy w przypadku opisanym powyżej należy zmieniać cały mechanizm czy tylko części plastikowe i pękniętą osłonę?
2) Czy można kupić gotowy zestaw naprawczy orginalny lub wysokiej jakości?
3) Ile kosztuje taki zestawik?
4) Czy do wymiany/naprawy potrzebne jest coś więcej niż kanał i standardowe narzędzia?
5) Czy aby wymienić plastikowe części będę musiał wyjmować drążki i lewar?
6) Czy to prawda, że trzeba demontować środkową część rury wydechowej, żeby się dobrać do mechanizmu (w instrukcji escorta tak jest napisane)?
7) Ile krzyknie mechanik za w/w naprawę?
THX
  
 
HEJ!

Czemu nikt nie odpisał na mój post
Przecież na pewno wielu z Was ma w tym temacie ciekawe doświadczenia! Czekam na info

Przesyłam fotkę na której widać pęknięte gniazdo jednej ze śrub.