RAV 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiatm wszytskich jestem tu pierwszy raz szukalem jakiegos forum toyoty, i znalazłem Chcialem przedstawic swoj nowy samochod zapewne nikomu jeszcze nie znany jest to wersja X wszytskich goraco pozdrawiam

1
2
3
  
 
Witaj. Ładne autko
Jaki masz tam silniczek? A to X to co to?
  
 
D-cat 2.2 177KM

X to pełna opcja ( chociażby tym różni się od reszty, że nie ma koła na klapie, i ma sławetne 18", co w pierwszym sezonie obecności Rav4 na rynku okazało się, że żadna firma zimówek nie robi )

Jakby nie te rury, to byłoby spoko.

pzdr
  
 
Ale ze mnie toyoto-maniak
  
 
Ty jesteś teletubiś

pzdr
  
 
ee fajna jest
nawet z tymi rurkami
  
 
Fajna mnie się podobują te rury
  
 
tak jak napisano 2.2 177 koni i najbogatsza wersja ravki ,co do rur to maja swoj cel a co do opon to tragedia z zimówkami tylko salon u nikogo nie przerzucisz opon a jak dasz inna felge to toyota nie uznaje gwarancji
  
 
Wiem, wiem, a zeszli już poniżej 5 cyfr za komplet zimówek ?
  
 
nie no bez przesady ale 5 z przodu jest
  
 
No to sporo spuścili, bo w 2006 życzyli sobie właśnie w granicach 5 cyfr :/

Jak dla mnie ciężka porażka, owszem, nowe auta są przeznaczone dla ludzi o stabilnej sytuacji finansowej, ale jak za opony do niewielkiego SUVa to spora przeginka.

Btw, jakie są przeciwwskazania do założenia 16" czy 17" ??

Oglądałem hamulce w tej Ravce i wcale nie są o średnicy familijnej pizzy, więc nie widzę żadnych technicznych przeszkód do montażu kół o mniejszej średnicy, a co za tym idzie, przystępniejszej cenie...

pzdr
  
 
hamulce w ravce nie są rewelacyjne to w 8 letniej bmce mam o wiele lepsze
  
 
Przy 18 calach można wsadzić naprawdę spore tarcze, czego oczywiście Toyota nie zrobiła, bo przecież po co... lepiej dać 18", bo im większa felga, tym większy lans

Możliwości upgrade'u masz sporo, tyle, że najwidoczniej ( jak również z felgami ) musisz poczekać do końca gwarancji

pzdr
  
 
dokładnie 3 lata mam z głowy a felgi inne mile by byly widziane
  
 
A możesz przybliżyć temat utraty gwarancji przez wymianę felg ?

Bo czego, jak czego, ale tego to ja nie ogarniam - przecież nawet salony proponują czasem klientom inne felgi, zamiast fabrycznych...

pzdr
  
 
tzn tj tak jak bym sam zalozył inne felgi i inne opony niż narzuca toyota to w razie wypadku oni składają cala winę na mnie ze auto nie było według ich norm i nie ponoszą odpowiedzialności
  
 
masakra jakaś...
  
 
Cytat:
2008-12-04 08:32:31, Kamil85 pisze:
tzn tj tak jak bym sam zalozył inne felgi i inne opony niż narzuca toyota to w razie wypadku oni składają cala winę na mnie ze auto nie było według ich norm i nie ponoszą odpowiedzialności


Wydaje mi się, najważniejsze jest to czy rozmiar opon i kół jest zgodny z homologacją producenta samochodu. W razie wypadku, jak przyjeżdża jakiś technik do badania przyczyny wypadku, sprawdza m.in rozmiar opon, bo nawet tak życzą sobie firmy ubezpieczeniowe. Myślę, że możesz spokojenie założyć felgi i opony zgodne z homologacją i będzie dobrze. Problem będzie tylko z kontrolką ciśnienia opon, która będzie się świecić no i jak złapiesz dziurę.
  
 
No właśnie, więc zastanawia mnie, i to bardzo, dlaczego wszelkie Ravki mogą jeździć na 17", a "X" już nie...

Nie podoba mi sie polityka naszego producenta

pzdr
  
 
A co nie mozna wsadzic zamiast zimowek jakis Gudridzow AT w rozmiarze 18 " ?
Wiadomo ze wtedy X stracilo by wyglad wozu lansowatego, bulwarowego na rzecz czegos zupelnie bardziej ciekawego