CARO PLUS AL"A OBRSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich na wstępie przedstawię mój nowy nabytek: sprzedałem opla vectrę b wersja cdx i postanowiłem zakupić poloneza zresztą to nie mój pierwszy. W chwili obecnej Poldek ma całkowicie rozebrane nadwozie i pozbywam się z niego wszelkich oznak korozji. Następny etapem ma być malowanie w rajdowe barwy OBRSO i tu pewnie większość mnie wyklnie ale to ma być wizja rajdówki z FSO w moim wydaniu, zero jakichkolwiek spoilerów, poszerzeń itp jedynie nieoryginalnie ma być lakier oraz felgi 16, po zakończeniu malowania nadwozia mam zamiar zabrać się za silnik oraz wnętrze plam jest następujący: deska rozdzielcza pokryta alcantarą jak i inne plastiki, brak tapicerki dwa fotele kubełkowe, klatka bezpieczeństwa, i wszystkie blachy białe, podobnie ma być w komorze silnika. po tym etapie czas na silnik wymiana na standardowo jak wszyscy 2,0 dohc fiat lub też jest jeszcze jedna opcja wymiana na 1,8 16V z golfiska silnik ponieważ posiadam dzwon i łapy do tego silnika. i mam do wszystkich pytanie jak wam się widzi malowanie al'a obrso w kolorach srebrny z granatowymi wstawkami? pozdrawiam wszystkich zdjęcia z remontu będe zamieszczał na bieżąco
  
 
Malowanie kwestia gustu. Ja tam lubię wierne kopie, nie ,,a la" - grunt, żeby to dobrze zrobione było. Natomiast felgi 16" cali mocno mi się kłócą z ,,rajdową" wizją. Gdyby ktoś kiedyś robił Poldolota w wersji wyścigowej (,,a la" WTCC), to pewnie i tak by wsadził max 15". Opony na felgach 16" będą miały profil ledwo zauważalny. Moim zdaniem bardziej pasujący do landrynkowo polakierowanych aut spod znaku fast&furious, a nie OBRSO. Pomijam już takie zagadnienia jak trwałość zawieszenia w takiej konfiguracji, bo to już Twoja broszka jak często chcesz je naprawiać

Tak czy siak: powodzenia.
  
 
Dobra stylizacja nie jest zła. Ale nie zakłądaj więcej niż 15"
Możesz sie pobawić i założyć przód od borka i zrobić jak Zaleski borka na plastikowym podszybiu. Z szybkami tylnymi co prawda...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
co do tych 16 to jest temat dyskusyjny bo mam też cromodory cd 30 i też tą opcję rozważam a co do trwałości zawieszenia to tak nie do końca prawda bo w moim pierwszym plusie śmigałem na tych felach i nic przez 3 lata się nie działo może poza łożyskami ale to raczej nie wina felg. natomiast co wam powiem i to jest potwierdzone moim doświadczeniem felga jest nie istotna istotny jest profil opony i jak na polskie drogi to minimum 55. a mam pytanie czy ma ktoś może schemat malowania poldka 2000 rally? najlepiej rzuty techniczne