Uszczelka pod głowicą Carina II może ktoś wymieniał????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Jestem nowym forumowiczem toyoty Poszukuje Porady na temat:

Toyota Carina II 91 2.0 Diesel

Na początku brak ogrzewania wiec zmiana termostatu po zmianie termostaty woda gotująca i wzrost temperatury bąble w chłodnicy wylewał się płyn.

Potem wymiana uszczelki pod głowicą planowanie głowicy sprawdzanie szczelności głowica ok uszczelka pod głowice dana stalowa 4ro lub 5 warstwowa nie pamiętam już co za firma koszt około 130PLN złożenie dokręcenie głowicy zgodnie z momentami dokręceń przewidzianymi w knidze serwisowej.

Po odpaleniu auta i odpowietrzeniu wszystko ok chodzil jak zegarek ogrzewanie jest itd. po przejechaniu w sumie 150km to samo brak ogrzewania kipi woda temperatura rośnie układ chłodzenia zapowietrza sie.

Pytania czy uszczelka stalowa była odpowiednia??? skoro oryginał był ala włókno węglowe z wstawkami od gniatajacymi się ( każdy wie jak wygląda nie stalowa nie warstwowa uszczelka)

Pytanie 2 czy powinienem dać nowe szpilki???

Moze ktoś ma pomysł co jeszcze mogło spowodować coś takiego???
  
 
Pierwsza i zasadnicza sprawa: na uszczelkę pod głowicę trzeba przeboleć te 200-300PLN w ASO.
Śruby głowicy też by można dać już nowe. Było nie było, auto pełnoletnie. Swoje się napracowały.
Pozdro.
  
 
Uszczelka która była zakładana to HERTH+BUSS JAKOPARTS niby nie byle co ale opinie są równe w sumie ja juz nie wiem co myślec o taj firmie...


Jestem po rozmowie z serwisem Toyotu Powiedziano mi że tez zakładaja uszczelki stalowe koszt uszczelko u nich około 200PLN
Pytałem sie o szpilki mówią ze nie koniecznie trzeba wymieniać.

Jeszcze nie zabrałem sie za Carinke okaże sie jak rozkręce narazie analizuje wszystko... nadal brak pomysłów nie poraz pierwszy wymieniałem uszczele w aucie ale pierwszy raz poprawka mnie czeka...
Pozdro..
  
 
Cytat:
2009-01-26 15:49:32, pab28 pisze:
Uszczelka która była zakładana to HERTH+BUSS JAKOPARTS niby nie byle co ale opinie są równe w sumie ja juz nie wiem co myślec o taj firmie... Jestem po rozmowie z serwisem Toyotu Powiedziano mi że tez zakładaja uszczelki stalowe koszt uszczelko u nich około 200PLN Pytałem sie o szpilki mówią ze nie koniecznie trzeba wymieniać. Jeszcze nie zabrałem sie za Carinke okaże sie jak rozkręce narazie analizuje wszystko... nadal brak pomysłów nie poraz pierwszy wymieniałem uszczele w aucie ale pierwszy raz poprawka mnie czeka... Pozdro..


Czy ktoś od głowic oglądał tą głowicę może jest pęknięta i żadna uszczelka sprawy nie załatwi
  
 
Tak głowica była sprawdzona na szczelność i planowana wiec wydaje sie że było to zrobione zgodnie ze sztuką...
  
 
A mi sie wydaje ze skrecanie glowicy w Dieslu na stare szpilki to samobojstwo... Dokreca sie je z ogromna sila i sam material przy dokrecaniu sie rozciaga i dociska glowice - takich szpilek wrecz nie wolno uzywac po raz drugi... z moich doswiadczen jezeli chodzi o walke z uszczelka (co prawda w benzynie) dopiero po wymianie szpilek bylo dobrze - wczesniej zawsze po jakims czasie wywalalo uszczelke - pozdrowionka.
  
 
A może masz kanał wodny zapchany i woda nie krąży.
  
 
Tak to prawda co do szpilek ale pierwsza wymiana uszczelki wydaje mi sie ze można na stare szpilki. kolejna wymiana uszczelki z wymiana szpilek..po prostu zaczynają sie ciągnąć....
Ciekawy jestem jaki będzie koszt 16stu szpilek aż sie boje tej kwoty..
Co do kanału wodnego to raczej nie miał by sie czym zamulić zapchac bo od zawsze auto było zalane płynem ma przejechane 230 tyś km i przy zlewaniu płyny nie jest on brudny itd.

Znajomy majster powiedział mi ze powinienem po wymianie uszczelki po odpaleniu zagrzać silnik do temp. pracy a po ostygnięciu silnika jeszcze raz dociągnąć głowice.
  
 
EPC
Zobacz tu, są podane ceny w EURO i po przeliczeniu na PLN bedziesz miał tak jak w ASO.
Do mojej Corolli szpilki sa po 2,28 EURO.
  
 
ooooo fajnie dzieki zaraz sprawdze nawet nie jest drogo zobaczymy jak do carinki ceny wygladaja...
  
 
ooooo fajnie dzieki zaraz sprawdze nawet nie jest drogo zobaczymy jak do carinki ceny wygladaja...
  
 
Szpilki 18 szt. ajuz 116PLN albo elring 80PLN za 18szt.

Tylko która lepsza firma???? Ajuza czy elring ????
  
 
witaj to ja na nie pocieszenie opowiem ci moją historię
kupiłem yarisa d4d i miało być tak pięknie ale włąsnie okazało się ,że nie ma ogrzewania ,potem wymiany termostat ów i odpowietrzania ,bez końca,sedno sprawy mianowicie nie wierzę ,że uszczelka puściła po 150 km z powodu szpilek.Moja głowicę ściągałem dwa razy i za pierwszym razem dobry zakład powiedział ,że przeszła test na szczelność,więc pomyślałem uszczelka - zdarza się. Założyłem wszystko jak książka pisze i co - i nic to samo.No więc ściągnołem jeszcze raz no i do innego równie polecanego zakładu,który również stwierdził ,że wszystko ok. Nie uwierzyłem-pojechałem do Wrocławia ,do firmy ,która posiada porządne nowoczesne urządzenie i okazało się ,że głowica ma mikropęknięcie więc morał taki ,że kolego jak możesz to sprawdź jeszcze raz tą głowicę zanim popadniesz w niepotrzebne koszty.
przepraszam rozpisałem się ,ale tak już mam
pozdrawiam
  
 
mam pytanie czy zmierzyłeś gładź bloku cylidrowego czyli przylgnie z uszczelką głowicy bo jak była nie równa albo były wrzery to wymiana uszczelki nic nie da
  
 
Witam.
Tak Właśnie mam taki zamiar żeby jeszcze raz sprawdzić szczelność głowicy w innym zakładzie co by wykluczyć pęknięcia.

Co do bloku silnika nie był sprawdzany aż tak dokładnie po prostu powierzchnia przylegania była wyrównana z zabrudzeń sprawdziłem czy nie ma żadnych wżerów od tłuszczona i już.
  
 
Witam.
Tak Właśnie mam taki zamiar żeby jeszcze raz sprawdzić szczelność głowicy w innym zakładzie co by wykluczyć pęknięcia.

Co do bloku silnika nie był sprawdzany aż tak dokładnie po prostu powierzchnia przylegania była wyrównana z zabrudzeń sprawdziłem czy nie ma żadnych wżerów od tłuszczona i już.