| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-08-10 22:51:44 najpierw wkładasz tą sprężynę płytki ciernej, poźniej wkładasz klocki..ukladasz zacisk w ten sposób zeby wbić prowadniki..nastepnie zakladasz zawkeczki..chyba o to ci chodzi ?!
demontowałes mocowanie zacisku ? |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-08-10 23:03:16 Ja ze swojej strony moge zamieścić takie fotki, mam nadzieje że ci zobrazują gdzie co siedzi |
MAGNUM 125 Reda | 2003-08-12 13:41:18 tylko pamiętaj bo to bardzo ważne!! zacisk nalezy włozyć tak ten gruby pręcik(sprezynka) wypychał zacisk na zewnatrz.nalezy pilnować aby podczas wbijania klinów nie 'wskoczył' do środka.najlepiej zacząc od dolnego, wbic go kawałek a potem górny do końca i wtedy poprawić dolny.
oczywiście otworki w klinach muszą być skierowane w góre zacisku a dolnego klina oczywiście w dól(widać to dokładnie na fotkach) a jeśli chodzi o odpowietrzanie to należy zaczynać na ukos od pompy czyli jako pierwsze tylne prawe koło, potem lewe a nastepnie przednie prawe i lewe. jeśli masz np. urwaną kalamitkę w tylnim prawym to luz,wystarczy lewe koło. tylko wtedy trzeba to robic dłużej nawet jeśłi juz bedzie leciał sam płyn.bo za chwilę i tak okaze sie ze gdzieś było powietrze. z przodu muszą być odpowietrzone oba koła bo do kazdego idzie osobny węzyk. miłej zabawy z kalamitkami w wiekszosći przypadków działa ale jesli zaciski są z poloneza to i tak nie daję gwarancji że się nie urwą. [ wiadomość edytowana przez: magnum dnia 2003-08-12 13:51:05 ] |