MotoNews.pl
  

Corolla e12 2006 rok problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mamy corolle 1,4 benzynka z 2006 roku (ostatnie egzemplarze e 12), autko jest na gwarancji jeszcze. Pojawił sie problem- na niskich obrotach coś tak jakby "cyka" w silniku, w dodatku mam wrażenie że pojawiły się lekkie wibracje ( na niskich obrotach właśnie). Tak czy siak trzeba będzie odwiedzić aso bo to gwarancja, ale ma ktoś pomysł co to może byc? Komputer nie wyświetla żadnych problemów, auto jest eksploatowane przez kobietę w sposób wręcz emerycki, nigdy nie widziało wysokich obrotów, a przy tym kierowca jest perfekcjonistą więc nie wyobrażam sobie żeby mógł zrobić autku krzywde;p Przebieg to 24 tysięcy km
  
 
A obroty nie spadają czasem za nisko kiedy są te wibracje?

Nie wiem czy to może być to ale tak mi się skojarzyło że Bigelektron kilka razy pisał już o czyszczeniu przepływomierza przy vvti, z tym że tam obroty spadały właśnie za nisko i autko było przymulone:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=225655&c=18&hq=yaris&f=23&m=flat

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=226203&c=18&hq=yaris&f=23&m=flat

  
 
i tak sam przy tym nie będę ruszał, ale robię wywiad co to może być żeby ludziom w aso popatrzeć na ręce, i żeby mi jakiś inteligent nie próbował wmówić np że jednak gwarancja tego nie obejmie bo to jest nasza wina. Już się zdarzyło w naszej e11 ( swoją droga też w zasranym vvt-i) że było cos z komputerem, bo cykały zawory np podczas podjeżdżania pod górę na za wysokim biegu, tuż przed redukcją. Marudzili ale w końcu wymienili coś za podobno grubą kase, co było wadliwe od nowości. A w tym przypadku nie zauważam żeby była mułowata czy traciła moc, pierwszym objawem było to że wychodzę z auta otworzyć drzwi do garażu i słyszę cykanie w silniku (nie był zimny), jak się temu przyjrzałem to poczułem też lekkie wibracje ( to wymagało dużej koncentracji, bo na co dzień jeżdże e9 1,8 D która na niskich obrotach prawie skacze , więc nie tak łatwo wyczuć wibracje w innym aucie;p). Stało się to na pewno nagle, auto jeździło w zeszłą sobotę, i na pewno jeszcze wszystko było ok, potem stało 5 dni w garażu bo właścicielka w rozjazdach , wczoraj zrobiłem 20 km po mieście, nic nie wskazywało że cos może być nei tak, podjechałem pod garaż i to wyczułem.
  
 
Cytat:
2009-02-27 12:23:56, snabollskrieg pisze:
i tak sam przy tym nie będę ruszał, ale robię wywiad co to może być żeby ludziom w aso popatrzeć na ręce, i żeby mi jakiś inteligent nie próbował wmówić np że jednak gwarancja tego nie obejmie bo to jest nasza wina. Już się zdarzyło w naszej e11 ( swoją droga też w zasranym vvt-i) że było cos z komputerem, bo cykały zawory np podczas podjeżdżania pod górę na za wysokim biegu, tuż przed redukcją. Marudzili ale w końcu wymienili coś za podobno grubą kase, co było wadliwe od nowości. A w tym przypadku nie zauważam żeby była mułowata czy traciła moc, pierwszym objawem było to że wychodzę z auta otworzyć drzwi do garażu i słyszę cykanie w silniku (nie był zimny), jak się temu przyjrzałem to poczułem też lekkie wibracje ( to wymagało dużej koncentracji, bo na co dzień jeżdże e9 1,8 D która na niskich obrotach prawie skacze , więc nie tak łatwo wyczuć wibracje w innym aucie;p). Stało się to na pewno nagle, auto jeździło w zeszłą sobotę, i na pewno jeszcze wszystko było ok, potem stało 5 dni w garażu bo właścicielka w rozjazdach , wczoraj zrobiłem 20 km po mieście, nic nie wskazywało że cos może być nei tak, podjechałem pod garaż i to wyczułem.


Jak bedziesz w Katowicach to wpadnij chetnie cos wymienimy na gwarancji jezeli bedzie taka potrzeba.Ewentualnie jezeli to normalne to posadzimy cie w takiej samej abys mogl porownac.
Te silniki na biegu jalowym wibruja tak ze jak otworzysz drzwi kierowcy to widac jak lataja gora dol
Jezeli jednak cos ci poszczekuje w silniku to moze byc rozrzad do wymiany,wiec raczej nie czekaj na koniec gwarancji

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2009-02-27 20:36:51, Bigelektron pisze:
Jezeli jednak cos ci poszczekuje w silniku to moze byc rozrzad do wymiany,



Big, ale ten samochód ma dopiero 24 tyśki km. Możliwe, że to może być rozrząd?
  
 
przestało O_o
  
 
Cytat:
2009-02-27 20:57:00, marcin032 pisze:
Big, ale ten samochód ma dopiero 24 tyśki km. Możliwe, że to może być rozrząd?


Tak mozliwe i czasem sie zdarza.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2009-03-03 18:42:05, Bigelektron pisze:
Tak mozliwe i czasem sie zdarza.



E no to bajera auta robia teraz
W pierwszych E-11 VVT-I byly jaja z pierscieniami zapiekaniem sie pierscieni wymiany silnikow

snabollskrieg i jak sprawy sie maja obecnie ?
Byłes w serwisowni ?