Johnson 2 prosba o porade

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
koledzy kiedys zadałem ten temat ale prosze o porade,teraz jade na inteku 490,wiem ze to jest szumofon , byłem w sklepie i gośc mi zaproponował tego johnsona2,ale jest on drogi ,ma tez jonny 2 jest owiele tańszy. Ja jestem laikiem w tym temacie więc doradzcie ktore wziąsc dzięki za odpowiedzi.
  
 
Cytat:
2009-03-04 13:17:08, wojcio11112 pisze:
koledzy kiedys zadałem ten temat ale prosze o porade,teraz jade na inteku 490,wiem ze to jest szumofon , byłem w sklepie i gośc mi zaproponował tego johnsona2,ale jest on drogi ,ma tez jonny 2 jest owiele tańszy. Ja jestem laikiem w tym temacie więc doradzcie ktore wziąsc dzięki za odpowiedzi.


Kolego 490-ka nie jest aż takim "szumofonem" , nie przesadzaj, są dużo gorsze sprzęty..... Jeśli masz jakiś feralny egzemplaz, to może rzeczywiście trzeba go zmienić, ale jeśli działa dobrze, nie ma co przepłacać.
Johnson to sprzęt ze średniej półki i jest dobry, ale powiem Ci, że sporo podnosi cenę elektroniczny wyświetlacz, który moim zdaniem jest zbędny w CB mobilowym i stanowi jedynie pozorną atrakcję, nie podnosząc jego walorów technicznych. I tak w trakcie jazdy, oprócz numeru kanału nic więcej nie zobaczysz i nawet nie powinno absorbować Towojej uwagi. Ja jeśli bym juz miał wybrać Presidenta, wybrałbym model Walker, ma analogową obsługę, przejrzyście ułożone pokrętła, przełączniki i jest tańszy od Johnsona. Miałem radio z LCD, teraz mam z gałkami, doceniam to drugie rozwiązanie .
Co do modelu Harry, porównywalny jakościowo, ale lepszy cenowo lepszy jest Uniden 510/520....
Oczywiście ta moje zdanie z którym ktoś może się nie zgadzać
Pzdr !
  
 
johnson- brak rfgain

johny/harry- to już wolę u520- tak samo a taniej

walker- podobno uniden pc68/78xl lepszy

jeśli nie ma znaczenia wielkość, to mając 500-600 zł szukałbym w dobrym stanie herberta,albo przynajmniej wilsona