| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gladiator TOYOTA DRIVER TOYOTA ZS/ZPL | 2009-03-08 08:03:35 Kolego jak nie wiesz co i jak to lepiej metodą prób i błędów NIE rób, bo wtryski to można pomierzy a nie wyciągać, skoro na wszystkich 4 kopie to gary OK, szukał bym przyczyny gdzie indziej, oraz skąd pewność że pali na 3 gary ?
mógł byś opisać konkretnie jakie jest zachowanie i co się dzieje, bo inaczej twój post z takim dziwnym pytaniem poleci do kosza. To tak jak bym wrzucił: ile pali moja bryka - fajna nie ? |
![]() rng17 avensis 7a-fe milanówek | 2009-03-08 09:37:51 Czy świeca tego cylindra co nie warczy była sucha czy mokra? |
1967tygrysek MB124 Osolin | 2009-03-08 14:35:04 Wszystkie świece były suche i okopcone [ wiadomość edytowana przez: 1967tygrysek dnia 2009-03-08 14:36:37 ] |
1967tygrysek MB124 Osolin | 2009-03-09 23:59:23 Takie podpowiedzi lubię. Zapomniałem o stetoskopie ze śrubokrętu
W wolnej chwili wyreguluję zawory, osłucham wtryski, wymienię przewody... byle deszcz mi d..y nie moczył. Zastanawiam się nad przyczyną utrzymujących się podwyższonych obrotów. Przypuszczam, że ma to związek z urządzeniem sterowanym podciśnieniem z kolektora i przytwierdzone do ściany komory silnika. |