Corolla 1.6 2005r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem polega na tym że świeci się TRC VSC i Chek.Po chwilowym zdjęciu klemy czasem przez kilka dni jest Ok. czasem
muszę zdjąć klemę dwa razy dziennie.
Czasem falują obroty między 600do800
Acha! sam. miał puknięcie w lewe tylne koło (może związek z kontrolkami).
dzięki za sugestie-
pozdro
  
 
Problem polega na tym ze trzeba tester zapiac a nie zdejmowac kleme po 30 razy na dobe.
  
 
witam
podpiołem tester ,dwa błędy: C1201 i PO171
o ile PO 171 to chyba sonda o tyle C1201 nie wiele mi mówi jeśli
chodzi o mój przypadek

dzięki za sugestię
pozdro
  
 
Cytat:
2009-04-07 16:59:31, lampa pisze:
witam podpiołem tester ,dwa błędy: C1201 i PO171 o ile PO 171 to chyba sonda o tyle C1201 nie wiele mi mówi jeśli chodzi o mój przypadek dzięki za sugestię pozdro


P0171 fuel trim sklad mieszanki za uboga.
Gdzies masz nieszczelnosc lub jakis waz spadl i do kolektora ssacego dostaje sie lewe powietrze.Sonda nie daje takiego kodu,jedynie przeplywomierz powietrza ,ale musialby byc bardzo zabrudzony lub gdyby mucha sie przylepila na element pomiarowy,co sie rzadko zdarza.
C1201 sprawdze ale chyba komunikacja na sterowniku ABS ...powstaje gdy na silniku jest jakis kod bledu.

Samochod byl pukniety w okolice wlewu do baku???
  
 
Przepływomierz czysty , puknięcie miałem w koło i minimalnie po dole progu. Lewego powietrza nie dostaje.
C1201 ogólnie kontrola silnika(osobiście ten typ kodu
nazywam --wyjątek krytyczny--)Przeanalizowałem zaistniałą sytuację i doszłem do -być może kretyńskiego wniosku że to
wina paliwa ,wlałem wczoraj wieczorem VPower, do dziś zrobiłem
150 km -pali 6,5 po mieście (szok) obroty 800 trzymają ,kontrolki
nie zaświeciły się.
Do tej pory tankowałem tylko na jednej stacji , Lukoil w Jaworznie
i lałem 98.
Być może to przypadek , czas pokaże
Pytanie-
ponieważ C1201 nie dało się (byłem na paliwie Lukoil) skasować a klemy nie zdejmowałem
to czy np.zdjęcie kleny np. na noc zkasuje ten błąd -znowu bulić za podpięcie? pozdro