Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Trawa Polonez Atu Plus 2.0 ... Toruń | 2003-08-15 11:16:03 Witam. Wlasnie zaczynam przygotowywania do realizacji swojego marzenia jakim sa Warszawy M-20 z lat 1951-1957 i Warszawa pick-up. Jezeli ktos posiada jakies informacje na temat tych samochodow to bym byl wdzieczny gdy przeslal mi je na maila.
Z gory dziekuje i pozdrawiam Trawa |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-08-15 23:34:04
Jeżeli ktoś posiada to dobrze że podałeś tego maila... . Te Wa-wy bedziesz robil na classic czy jakis tuning?? |
lukaszc (S) 5x126 Cracovia | 2003-08-17 12:56:30 |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-08-17 13:21:53
Mi to się nie podoba Uważam, że te samochody powinny być robione na klasyki, ale oczywiście rozumiem tuning (lecz na innych samochodach) i dlatego jak dla mnie EOD. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-08-17 13:46:10 W piątek przyjechała do nas na zlot granatowa M20-piękny klasyk i tylko taka jest godna uwagi jak dla mnie |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-08-17 18:49:08
No to jak widać w 100% się zgadzamy |
Tomek_gdy Miłośnik FSO Opel Manta 3.0GT/E Gdynia-3city | 2003-08-17 19:31:44
ogolnie mowiac jest super i ten kolorek, o wiele lepsza od seri, chociaz odrestaurowana seria tez nie jest zla, ale tu o wiele wiecej pracy, no i takim klasykiem to sobie smigasz, pewnie pod maska tez cos konkretnego siedzi bajka |
Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2003-08-17 21:33:24 Widziałem tą Wawinke na żywo.
Biedna Babcia! Co oni jej zrobili! To już przegięcie. SZkoda ze jeszcze jej pasków nie namazali! Trawa, jakich informacji konkretnie potrzebujesz? Ja mam Babuszke i moge Ci pomóc! Pozdrawiam Cosmo |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-17 21:38:23 Tomek_gdy o wiele ciezej jest zrobic idealnego klasyka niz tunning
|
Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2003-08-17 21:43:25 oczywiście że T A K ! ! !
|
Tomek_gdy Miłośnik FSO Opel Manta 3.0GT/E Gdynia-3city | 2003-08-18 20:08:50
No nie wiem panowie, ta warszawka zostala odrestaurowana, i widze ze wsadzono do niej, duzo nowoczesnych modyfikacji, chocby nawet to, regulowane zawieszenie, koszt ponoc strasznie wysoki Pierwsza fura z zawieszeniem hydraulicznym z warsztatu Lowrider.pl powstała na bazie Chevroleta Malibu 1978. Zawieszenie składa się z 2 chromowanych pomp firmy ShowTime Hydraulics. Sponsorem 4 akumulatów jest firma ZAP Piastów. Do obsługi zawieszenia służy 10 przycisków, które umożliwiają pełną kontrolę ruchów. Jako, że jest to pierwsza furka, w jakiej było instalowane zawieszenie hydrauliczne nie obyło się bez drobnych kłopotów. Na szczeście udało się jakoś przez nie przebrnąć Z przodu zainstalowane są 8 calowe cylindry oraz standardowe sprężyny (które są nieco za miękie). Z tyłu natomiast są 12 calowe cylindry. Dla zwiększenia komfortu podczas normalnej jazdy, z czasem będąwymienione wszystkie sprężyny na innej twardości. [ wiadomość edytowana przez: tomek_gdy dnia 2003-08-18 20:10:39 ] |
Trawa Polonez Atu Plus 2.0 ... Toruń | 2003-08-18 22:44:27 Warszawe m-20 zamierzam zrobic w orginale a pickup bedzie lekko zmodyfikowany. Zamierzam wstawic do niego silnik z granady lub scorpio (zalezy od funduszy) 3.0 v6. Poszukuje informacji odnosnie tego typu prob. Oraz praktycznych porad odnosnie orginalu (najczestrze awarie dostepnosc czesci i ksiazki w wersji "scan" o modelu m-20 |
thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2003-08-18 23:22:32
Szkoda ze juz nie ma Malibu (zostal rozwalony na atsie w toruniu) ale Tomek ma juz nowego amerykanskiego potwora ale nic nie moge powiedziec tylko tyle ze bedzie nowy lolos pozdr |