Syrena alarmowa w T25

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mam avensis T25 i od jakiegoś czasu nie działa mi syrena alarmowa. W serwisie powiedzieli że prawdopodobnie jest spalona. Na allegro znalazłem syreny ale z poprzedniego modelu T22 i nie wiem czy będzie pasować. Może ktoś z Was wie coś na ten temat?

Nie masz zadnego T costam tylko AZT 250 lub 251.
Model zreszta w przypadku alarmu niema znaczenia.
Trzeba ustalic jaki masz alarm czyli jak wyglada dioda na kokpicie jakiego ksztaltu i koloru.

hmmmmm dioda?, wydawało mi się że diody są wszędzie takie same czyli okrągłe, ale nie znam się. Moja jest okrągła i czerwona. Co do nazwy alarmu to jeszcze nie wiem

Cytat:
2009-05-04 11:50:08, agigaw pisze:
hmmmmm dioda?, wydawało mi się że diody są wszędzie takie same czyli okrągłe, ale nie znam się. Moja jest okrągła i czerwona. Co do nazwy alarmu to jeszcze nie wiem

To pewnie masz jakiegos Challangera.
Roznice w alarmach polegaja na tym ze wysterowuja syrene plusem lub minusem lub cyfrowo.Wiec jak sobie kupisz jakakolwiek syrene z wlasnym zasilaniem cztero przewodowa to ja podlaczysz.
Syrena 4 przewodowa ma czerwony plus, czarny mase,i pozostale 2 kable to sa sterowania do wyboru plusem lub masa.
Jezeli kupisz syrene 3 przewodowa,to sie moze zdarzyc ze np alarm steruje plusem a syrena niema takiego wejscia i dupa blada
Sa tez alarmy cyfrowe,ale w nich mozna testerem wybrac syrene analogowa lub cyfrowa.
Reasumujac jak kupisz syrene z 4 kablami analogowa to do kazdego alarmu zawsze jakos ja podlaczysz.
Co do diody to sa czerwone, niebieskie,okragle ,w ksztalcie kociego oka itd Po wygladzie mozna mniej wiecej rozpoznac model alarmu.

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-05-04 12:12:52 ]

dzięki za pomoc ,
a jak najlepiej dobrać się do tej syreny, podejrzewam że jest za zderzakiem ale czy konieczne jest zdejmowanie zderzaka?

Cytat:
2009-05-04 12:16:41, agigaw pisze: