Cieknie z popychaczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZe.Skladalem silnik i jak pojezdzilem troche to mi zaczelo zygac z popychczy wczoraj sciaglem termostat zeczywiscie z ostatnigo wali olejem.Uszczelki wyminiealem na nowe macie na to jakas rade ?
  
 
Ja uszczelki smarowalem siliconem
  
 
Sprubuje moze pomorze oby bo 2 raz mis ie juz nie bedzie chcialo tego sciagac i znow zakladac od nowa
  
 
Wystarczy że troszkę krzywo się osadziła i juz będzie lać.Ułoż je dobrze zanim skręcisz.
  
 
Bardzo proste, musisz ściągnąć głowice i poprostu założyć nowe gumki najlepiej brązowe , pomarańczowe sa do d... ,różowe też mogą być , kupuj najlepiej z homologacją i z gwarancją,

Cieknąć ci też może z powodu zagniecenia rurki lub w wyniku
odprysku kawałka głowicy, Możliwe jest też to że w niedbały sposób założyłeś gumki i że jedną z nich rozciołeś o ostry róg rurki
Uważaj na silikon ,którego ci doradzają , jest niebezpieczny dla silnika, kawałek silkonu może się oderwać i zapchać ci kanały smarujące, a wogóle to przy rurkach jest taka temperatura że szybko się wypali i będzie ciekło jak krew z nosa , ponieważ raz ułożona gumka będzie odkształcona.

Do roboty i powodzenia narx
  
 
Ja tam 1,5 roku z tym silconem jezdze i jest git (kuzyn jezdziel na tym duzooo dluzej i jego malec jezdzil wyje*** ) to on mi robil silniczek a zna sie na rzeczy
  
 
kup silikon czerwony, sciagnij obudowe termostatu ...wez szmateczke wyczysc tam gdzie cieknie odtlusc benzyna ekstrakcyjna i zawal silikonem, chyba, ze masz grube palce to musisz poprosic kogos z dlugimi i smuklymi aby to dokladnie zrobil... ja tak zawsze robilem i jak sie porzadnie zapackalo to swiety spokoj, przy mocno splanowanej glowicy mozna przeciac na pol uszczelki i zakladac choc prawde mowiac mi zawsze chociaz z jednej cieklo
  
 
Cytat:
Skladalem silnik i jak pojezdzilem troche to mi zaczelo zygac z popychczy


podobnie zlozylismy silnik 3 dni temu. dzis znow glowica jest osobno. uszczelki mocno znieksztalcone, czesc pekla. glowica zostala splanowana 2mm. myslalem, ze gumki sie dopasuja a tu kupa

ali: czy uciete na pol nie beda zbyt "luzne" w moim wypadku? moze je dodatkowo uszczelnic?

czy jest jakas inna metoda? bo chyba nie trzeba skracac oslon popychaczy przy planowaniu 2mm?
  
 
Wlsnie po splanowaniu gowicy tkaie dziwne zeczy sie dzieje.Ktos powinien cos madrego wymyslic na ten temat bo.Przeciez po splanowaniu popychcze powinny byc krotsze,nikt do tej pory o tym nie wspominnal.PS>ZLozylem jeszzce raz na nowych narazie nie widac zeby cieklo moze sie udalo
  
 
Mam kumpla , który zjechał tak głowice że aż mu obudowy silnika nie pasowały do otworów w głowicy a gumki mu tak weszły że prawie nie widać , nic mu nie cieknie , Może macie krzywe głowice ,bo się ręką dokręcało (klucz dynamometryczny 30zł Praktiker franowo Poznań)albo pech.
  
 
Te klucze z praktikera to kaszana! Niestety muszę to powiedzieć!! Faktem jest jednak, że lepiej tak niż wcale!!
  
 
my z mountezem dokręciliśmy dynamometrem - więc ta przyczyna odpada...
  
 
mi o splanowaniu 2mm nie cieknie (z popychaczy) a bylo dokrecane dynamometrycznym
  
 
Kup nowe uszczelniacze popychaczy, zdejmij głowice, popraw rowki w głowicy i kadłubie, potem do porządku doprowadź osłony popychaczy (wyczyść je, w miejscu styku gumy i w środku). Zapodaj je na smar żaden silikon czerwony. Większej kaszany wg mnie nie ma. On się rozpuszcza od oleju i do tego jeszcze gorączka i znam to. Kolega ścieburow miał to samo, na czerwonym ciekło, na smar zero nic nie cieknie!!!!! Serdecznie pozdrawiam...