[S] Polski Fiat 126p Rally

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Jak w temacie. Jestem zmuszony sprzedać swojego malca. Historia samochodu jest następująca:

Rok temu w sierpniu kupiłem autko jak całkowitą serię, został on rozebrany do ostatniej śrubki, wszystkie dziury zostały zaspawane, został pomalowany białą farbą w środku oraz w komorze silnika i bagażniku.wszystkie części zawieszenia zostały zakonserwowane podobnie jak podwozie, nie ma ani grama rdzy. wszystko co było zuzyte lub wymagało wymiany zostało wymienione na nowe
Stan auta na dzień dzisiejszy to:

Zawieszenie:
- amortyzatory bilstein b6 na tył oraz cięte sprężyny
- amortyzatory kayaba tylne, zostały założone na przód oraz resor został sklepany na 14 cm (jest idealnie, ponieważ nie uśmiecha się i jest nawet troche smutny), zwrotnice po regeneracji(zero luzów)

Układ kierowniczy:
- aktualnie seryjny skręt, poniewaz szybki mi nie pasował
- wymienione na nowe drązki oraz końcówki drążków

Silnik:

-głowica -2,5mm obrobione kanały, ścięte prowadnice, dotarte zawory, wymienione uszczelniacze zaworowe, zgrane otwory z kolektorami
- gaźnik seria poza zaklejoną uszczelką by nie przerywał i uszczelniony silikonem wysokotemperaturowym, ale dodaję dysze 120
- skrócone osłony popychaczy o 3mm
- miedziana uszczelka pod głowicą
- zamach seryjny ale dodaję stoczony do wieńca
- dolot zmieniony
- aluminiowe drązki popychaczy
- wałek rozrządu kałuży 555 z przebiegiem jakieś 1000 km (niedawno założony)
- nowy kompletny rozrząd założony razem z wałkiem oraz szklanki
- wydech seria, ze względu na to, że miałem zrobić pustaka ale nie zdążyłem, wcześniej auto jeżdziło na bredzie michaela
- razem z wałkiem zostały wymienione na nowe panewki korbowodowe

Środek:
- fotel kierowcy Bimarco C plus pasy 3 punktowe 2 calowe Sabelta z centralną klamrą, wszystko w super stanie
- Fotel pilota Bimarco B plus pasy seryjne
- kierownica oryginalna skórzana MOMO z nabą (dośc duże odsadzenie)
- hydrauliczny ręczny na pompie sprzęgłowej od skody 105, ułożony centralnie i wygięty ku kierowcy
- starter z heblem (niestety niepodpięty)
- całkowicie wybebeszony, usunięta masa bitumiczna, wszystkie plastiki i wykładziny, deska rozdzielcza zaszpachlowana, wszystko pomalowane na biało

Przeniesienie napędu:
- skrzynia zalana nowym hipolem, po wymianie półosi napędowych, kamieni półosi, zabieraków oraz przegubów, wszystko nowe
- docisk valeo
- 3 poduszki pod skrzynią

Zewnątrz:
-lakier seryjny czerwień rajdowa , napis polski fiat na szybie, w niektórych miejscach drobne wypryski rdzy, ale generalnie buda w bdb stanie
- felgi 12" (dodaje 13" pomalowane na biało od fiata sc mają 5" szerokości, nie są pogięte)


Dodaję jakieś drobiazgi do niego, wszystko co mam, jakieś książki serwisowe, plastiki, fotele seryjne i inne pierdółki, dodatkowo nowe amory tylne kyb, sprężyny docięte na asfalt.

Autko nie wytłuczone, mało upalane, tylko dwa razy startowało w kręciołach!

Oto foty (mam aktualniejsze, zainteresowanym podeślę na maila):

















CENA: 1800 zł do negocjacji

Możliwość obejrzenia autka w Krakowie,

pozdrawiam
  
 
Samochód sprzedany