Nie pali na jeden cylinder

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z moją toyotą cariną e 1.8 95r.Nie pali mi na jeden cylinder,ale nie cały czas,najczęściej gdy silnik się nagrzeje,po ponownym uruchomieniu,ale również w czasie jazdy zaczyna źle pracować.Wymieniłem świece i przewody ale problem pozostał.Proszę o pomoc
  
 
szukajka, słowa kluczowe: "jeden cylinder" i "przerywa"
jeden - a to było moim problemem (zapomniałem się pochwalić w temacie)
dwa
trzy
cztery



[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2009-07-10 00:10:52 ]
  
 
Dzięki Talus ,bardzo mi pomogłeś.Zacznę sprawdzać ,jak będzie poprawa dam znać,wydaje mi się że to jednak wtryskiwacz,albo tak się tylko pocieszam.Pozdrowionka
  
 
Cytat:
2009-07-09 22:12:11, soczku1975 pisze:
Witam mam problem z moją toyotą cariną e 1.8 95r.Nie pali mi na jeden cylinder,ale nie cały czas,najczęściej gdy silnik się nagrzeje,po ponownym uruchomieniu,ale również w czasie jazdy zaczyna źle pracować.Wymieniłem świece i przewody ale problem pozostał.Proszę o pomoc



mam dokladnie taki sam problem
prosze niech ktos pomoze.
Dodam ze chodzi o pierwszy cylinder.
  
 
U mnie nierówna praca silnika i chwilowy brak jednego cylindra było spowodowane wypalonym węglikiem w aparacie zapłonowym... sprężynka się przyblokowała i stał w miejscu tworząc 3mm przerwęco powodowało nierówna pracę silnika i dosyć często brak jednego cylindra... ale węglik pasuje od poloneza po lekkim oszlifowaniu na papierze ściernym, ponieważ w aparacie zapłonowym DENSO i tam węglik ma średnicę 6mm a od poloneza węglik którego znaleziono ma 6,1 mm... lekki szlif na papierze ściernym i pasuje jak ulał Poprawiła się praca silnika i już nim tak nie trzęsie może komuś się taka informacja przyda
  
 
Dzięki za wiadomość o "wągliku" może u mnie to samo muszę sprawdzić.
  
 
Cytat:
2009-07-15 08:19:03, tomoplw pisze:
[...]węglik pasuje od poloneza po lekkim oszlifowaniu na papierze ściernym, ponieważ w aparacie zapłonowym DENSO i tam węglik ma średnicę 6mm a od poloneza węglik którego znaleziono ma 6,1 mm... lekki szlif na papierze ściernym i pasuje jak ulał [...]



A oryginał kosztuje jakieś 6-8 PLN razem ze sprężynką
Pozdro.