Regeneracja KME silver i samodzielna diagnostyka komputerowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hej,
Jestem tutaj nowy ale dobrze ze tutaj trafilem bo widze tutaj dużo ludzi w temacie.
Od momentu gdy kupilem auto (ford probe silnik V6 instalacja sirocco) zauwazylem ze po przegrzaniu samoczynnie przelacza sie z zasilania gazem spowrotem na benzyne. Pierwszy raz mialo to miejsce jak wracalem kupionym autem ponad 360km do domu. Dojechalem i wszystko bylo ok, pojechalem do kumpla i po drodze samo sie przalczylo na benzyne. Pozniej dzialo sie tak juz po ktoryszych trasach np po 100 , 70 przejechanych km przelaczalo sie spowrotem na beznyne, az w koncu ostatnio jak jest goroąco po 5 km wraca na beznyne.A jak odpalilem i przygazwowalem zeby sie przelanczylo na gaz to auto gasło. Wygloda to tak ze jak na centracle po przelaczeniu na gaz pokazuje poziom gazu w butli za pomocą zielonych lampek to jak mu przygazuje to sie dławi i na centracle po koleji gasną lampki zielone wyglada to jak by odrazu poziom gazu spadł do rezerwy i miga jednoczesnie lampka czrwona od rezerwy i fioletowa odnaczjaca prace na gazie. Filtr fazy płynnej wymieniony a filtr fazy lotnej tez sie kwalifikuje do wymiany - czekam az przyjdzie z Allegro. Rozebralem rownież parownik i membrana nadaje sie do wymiany ta juz jest chyba za sztywna. Zamowilem zestaw naprawszy do KME silver i odrazu interfejs diagnostyczny od LPG firmy Viaken. Kiedys prowadzilem pogotowie diagnostyczne - diagnostyke samochodowa ale LPG nigdy sie nie zajmowalem.
Teraz moje pytanie co powinienem zrobic po regeneracji parownika za pomocą interfejsu diagnostycznego, tak zeby wszystko było ok, tzn nie szarpało autem i zeby nie gasło???
Wolę sam sie za to zabrac bo nie ufam za bardzo warsztatom w okolicy.


Z góry dziekuje i licze na wasza pomoc


[ wiadomość edytowana przez: domis86 dnia 2009-08-09 18:47:28 ]